-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: rafal000 <r...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: jak dojechać: Poznań ->Wiedeń
Date: Mon, 27 Dec 2010 22:41:28 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 20
Message-ID: <ifb168$rg5$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 46.134.244.30
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1293486088 28165 46.134.244.30 (27 Dec 2010 21:41:28 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Dec 2010 21:41:28 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.13) Gecko/20101208
Thunderbird/3.1.7
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2337906
[ ukryj nagłówki ]Witam,
Jako że jestem z zupełnie innej części kraju proszę o małą podpowiedź
dotyczącą drogi z Poznania na południe i dalej do Wiednia.
Wyjazd planuje z Poznania o godzinie ~16 w czwartek 30.XII. Którymi
drogami najlepiej się wybrać biorąc pod uwagę przede wszystkim warunki
atmosferyczne (zapowiadane są spore obfite opady śniegu właśnie na
30.XII), ale też stan techniczny dróg, ew. pochyłość (nie mam łańcuchów
;) itp.
http://maps.google.pl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Hetm
a%C5%84ska&daddr=Sch%C3%BCttelstr.%2FB227&hl=pl&geoc
ode=FfJoHwMdrMkBAQ%3BFaSm3wIdziz6AA&mra=ls&sll=50.94
4584,18.303223&sspn=4.257328,9.019775&ie=UTF8&ll=50.
289339,16.809082&spn=4.317,9.019775&t=h&z=7
Google wypluwają takie 3 warianty, z tego co widzę wariant 3 jest niby
najdłuższy ale prowadzi większą częścią po drogach wyższych kategorii -
może ktoś porusza się po okolicy i podpowie czy warto nadrabiać te 100
km? Da się jakoś sensownie ominąć Wrocław? Chociaż tam będziemy pewnie
po 19, więc już po szczycie popołudniowym...
Pozdrawiam i z góry dziękuję,
Rafał
Następne wpisy z tego wątku
- 28.12.10 11:52 J.F.
- 28.12.10 16:54 rafal000
- 28.12.10 17:00 J.F.
- 29.12.10 09:15 Paweł Kajak
- 29.12.10 09:54 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A