  • 11. Data: 2014-09-12 20:33:37
    Temat: Re: istnienie
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    musisz mi trochę jeszcze podpowiedzieć, bo na "podstawka PLCC32" za
    wiele nie znajduje... ale dzięki za info.

  • 12. Data: 2014-09-12 20:45:26
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-09-12 20:20, butek pisze:
    > Farnell/E14

    Ale on chce przewlekane, z SMD nie ma problemu.

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2014-09-12 20:54:51
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 12.09.2014 o 20:45, Irokez pisze:

    > Ale on chce przewlekane, z SMD nie ma problemu.

    Wiem, że z SMD nie ma problemu, ale THT z plastikiem wysokosci ~5mm w
    Farnellu też znalazłem, dostępne normalnie :)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 14. Data: 2014-09-12 20:58:19
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > Wiem, że z SMD nie ma problemu, ale THT z plastikiem wysokosci ~5mm w
    > Farnellu też znalazłem, dostępne normalnie :)

    kurcze podaj jakiś symbol, proszę uprzejmie

  • 15. Data: 2014-09-13 08:34:33
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-09-12 20:58, platformowe głupki pisze:

    > kurcze podaj jakiś symbol, proszę uprzejmie

    Klęknij i pojęcz jeszcze trochę. Znaleźć można bez problemu, ale ty
    jesteś sprawny inaczej.

  • 16. Data: 2014-09-13 12:40:50
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mógłbyś podać namiary?

  • 17. Data: 2014-09-13 17:03:49
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    może i jestem, ale to ciekawe proeuropejskie integracyjne zagadnienie -
    czy to, że Wy znajdujecie, a ja nie to jest przypadek czy może nie do
    końca... ja znam odpowiedź.

    po wpisaniu PLCC nie ma podstawki o wysokości 5mm, sprawdziłem wszystkie
    50 wyników wyszukiwania - więc bym prosił o pomoc...

  • 18. Data: 2014-09-14 17:52:22
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie wiem już się wszyscy obrazili?

  • 19. Data: 2014-09-15 11:08:14
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie bądźcie bucami, proszę o namiar, jakiś symbol lub hasło?

  • 20. Data: 2014-09-15 14:48:45
    Od: s...@g...com

    użytkownik platformowe głupki napisał:
    > nie bądźcie bucami, proszę o namiar, jakiś symbol lub hasło?

    Wyczerpales juz limit pytan na ten miesiac. Czekaj do pierwszego.