  • 1. Data: 2011-01-22 14:05:49
    Temat: "iphone spy stick"
    Od: "ChOpLaCz" <x...@x...xx>

    "iphone spy stick"
    widzial ktos / uzywal tego softu?

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5419
    (20100902) __________

  • 2. Data: 2011-01-22 14:09:51
    Temat: Re: "iphone spy stick"
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 22 Jan 2011 15:05:49 +0100, ChOpLaCz napisał(a):

    > __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow
    5419 (20100902) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    Byłbyś uprzejmy posprzątać sobie w komputerze tak, aby ten zaprzestał
    spamowania grupy tym reklamowym śmieciem?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 3. Data: 2011-01-22 14:15:09
    Od: "ChOpLaCz" <x...@x...xx>

    > Byłbyś uprzejmy posprzątać sobie w komputerze tak, aby ten zaprzestał
    > spamowania grupy tym reklamowym śmieciem?

    Podpowiesz jak to zrobić?
    Nie chce utrudniac, ale to soft mnie uszczesliwia bez mojego pytania.

  • 4. Data: 2011-01-22 14:29:36
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl>

    Użytkownik "ChOpLaCz" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Podpowiesz jak to zrobić?
    > Nie chce utrudniac, ale to soft mnie uszczesliwia bez mojego pytania.

    Zmienić soft, skoro nie potrafi się go prawidłowo skonfigurować.

    http://lmgtfy.com/?q=nod32+wylaczyc+stopke