  • 21. Data: 2009-04-03 10:28:20
    Temat: Re: ipTV - czy dobre kodowanie ?
    Od: Guffi <g...@g...com>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > A w takim razie dlaczego płyty koncertowe (LIVE) czyta się również LAJF?

    mój słownik mówi o dwóch wymowach LIVE:
    - liv - w przypadku czasownika
    - lajf - w przypadku przymiotnika/ przysłówka

  • 22. Data: 2009-04-03 10:38:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mane" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > viacess

    No przecież już to pisałem.

  • 23. Data: 2009-04-03 11:37:38
    Od: Mane <m...@w...pl>

    jerzyzb pisze:

    > 4. Jeśli sposób jak w (3) jest niemożliwy to czy jest inny sposób na podłączenie
    dwóch OTV (każdy odbiera inny program) ?

    Nie, w danej chwili po linii tel do LB i pozniej do dekodera leci jeden
    strumień.

  • 24. Data: 2009-04-04 12:01:24
    Od: "Mrufek_MK" <s...@g...pl>

    "Guffi" <g...@g...com> wrote in message

    > mój słownik mówi o dwóch wymowach LIVE:
    > - liv - w przypadku czasownika
    > - lajf - w przypadku przymiotnika/ przysłówka

    nie lajf tylko lajw. LIFE czyta sie lajf