    From: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: (in)security polskich portali
    Date: Sat, 30 Nov 2002 20:52:29 +0000 (UTC)

    Bedac zarejestrowanym uzytkownikiem jednego z polskich portali, korzystalem
    wczoraj z jego uslug. W pewnym momencie zobaczylem w formularzu na ekranie
    dosc szczegolowe dane osobowe innego uzytkownika. Juz nie pisze o tym, ze
    mimo kilkukrotnego wylogowywania sie z w/w portalu nadal bylem w nim
    zalogowany.

    Napisalem na adres obslugi technicznej tego portalu priorytetowy list
    nastepujacej tresci:

    "W zwiazku z zagrozeniem bezpieczenstwa danych osobowych na serwerze [...]
    prosze o pilny kontakt osobe odpowiedzialna za security portalu."

    Minelo 12 godzin. Jak dotad nikt sie nie zglosil, aby poznac szczegoly. Sam
    nie wiem, czy mnie to dziwi, czy tez nie. Wiem jednak jedno: juz nie chce
    byc uzytkownikiem tego portalu.

    Czekam na komentarze: jak uwazacie, czy wszystkie polskie portale stoja tak
    marnie z security i obsluga techniczna?

    PS. nie podaje o jaki portal chodzi, bo jestem ciekaw, jak sprawa bedzie sie
    rozwijac ;-)

    Maciek