  • Data: 2012-01-02 19:39:09
    Temat: [im] world simplest rpg
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jakis czas temu (wczoraj) naszlo mnie by
    przypomniec sobie bardziej implementacyjne
    tematy w klimacie rpg - pomysl jest taki
    by wytworzyc bardzo prostego, maksymalnie
    uproszczonego erpega, najlepiej w 1000 linijek
    kodu

    tutej jest pierwsze 400 linijek;

    http://dl.dropbox.com/u/42887985/rogielike400.zip

    (mozna edytowac mape (kolkiem myszy i
    klwiszami myszy)i zoomowac przez lewy
    shift i kolko myszy)
    <z wygladu tego jestem srednio zadowolony
    ale bardziej chodzi o pomysly fabularne>

    jak to mozna by rozwinac?