  • 51. Data: 2011-07-21 22:51:23
    Temat: Re: ile pamieci
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-21 13:26, Radosław Sokół pisze:
    > Typowemu komputerowi powinno wystarczyć 256 MiB (jak nie
    > mniej), ale realia Windows wymagają co najmniej 2 GiB (co
    > faktycznie zazwyczaj wystarcza).
    >
    > Inna sprawa, że pamięć (niestety? na szczęście?) jest dzi-
    > siaj śmiesznie tania. Mniej więcej tysiąc razy tańsza, niż
    > jakieś piętnaście lat temu.

    Ja mam 1 GB i wystarcza. Mogę wymienić 2 x 0.5 GB na 2 x po 1 GB.
    I to mnie denerwuje, że nie można po prostu dołożyć 1 GB, bo nie ma
    trzeciego modułu (jak widnieje w Evereście).
    Liczba gniazd pamięci:2- DDR2 DIMM
    DIMM1: Hynix HYMP564U64CP8-C4
    DIMM2: Hynix HYMP564U64CP8-C4

    --
    animka

  • 52. Data: 2011-07-21 22:54:30
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-07-21 13:31, Radosław Sokół pisze:

> [...]
    >
    > A te słowa piszę z komputera stacjonarnego z Ubuntu 11.04,
    > mającego co prawda 8 GiB RAMu ale *używane* jest w tym mo-
    > mencie tylko 2 GiB -- z uruchomioną jedną maszyną wirtualną,
    > wieloma oknami Firefoksa i innymi różnymi narzędziami non-
    > stop działającymi w tle. Jeszcze nie widziałem na tej ma-
    > szynie zajętości pamięci ponad 4 GiB i w sumie mogłem ku-
    > pując ten komputer nie szaleć tak, oszczędzając może ze
    > 200 zł wtedy.

    > Mocno zawyżyłeś. Poza tym nie wszystko trzeba mieć otwarte
    > naraz i nie trzeba używać takich "krów" jak GG choćby ;)

    O tak! Można używać Tlen'a, który zawiera też GG :-)

    --
    animka