  • Data: 2010-05-30 12:56:06
    Temat: iPhone 3Gs + TomTom CAR KIT UCHWYT
    Od: Navy <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Grupowiczów.
    Poszukując jakiegoś uchwytu samochodowego do iPhona (3Gs) natrafiłem na
    oryginalny uchwyt TomTom dedykowany właśnie do iPhonów.
    Pierwsze wrażenie jest pozytywne, ale cena 439 zł (Allegro) jest
    zabójcza, choć nie do nieprzyjęcia ;-)
    Moje pytania;
    1. Uchwyt ma wbudowany moduł GPS. Czy to oznacza, że moduł ten zastępuje
    telefoniczny moduł GPS, a tym samym, np. nawigacja jest bardziej dokładna?
    2. Czy skoro w uchwycie występuje Bluetooth to oznacza że uchwyt sam w
    sobie staje się zestawem głośnomówiącym?
    3. Na polskiej stronie TT nie mogę znaleźć tego produktu, czy to
    oznacza, że produkcja tego gadżetu jest zakończona?

    Tymczasem
    Navy