  • 31. Data: 2009-06-09 09:25:02
    Temat: Re: iPhone 3G 8GB i internet
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > Xperia

    Czy masz na mysli telefon uznany przez WMiarzy za porazke roku ?
    Ciekawe jaki to reltywizm Xperie bojkotujemy bo szajs no chyba ze trzeba
    uzyc jej jako argumentu przeciko wrogowi wtedy Xperia najlepsza jest

  • 32. Data: 2009-06-09 09:26:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 09 Jun 2009 10:20:38 +0100, Szadzik napisał(a):

    > Xperia

    Xperia to jeden z mniej udanych produktów HTC - zapewne wplyw SE

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 33. Data: 2009-06-09 09:28:58
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Xperia to jeden z mniej udanych produktów HTC - zapewne wplyw SE

    No ale ... jak trzeba uzyc jej przeciwko iPhonowi to Xperia juz jest
    cacy :) Ach te wasze srodowisko hipokrytow.

  • 34. Data: 2009-06-09 10:12:14
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Przynajmniej iPhone otwiera NORMALNE strone nie to co WAP xHTML i inne
    > "nokio" wynalazki :) hehehe

    Hahaha, to widzę kolega się zatrzymał z telefonią jeszcze w latach 90
    poprzedniego wieku.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 35. Data: 2009-06-09 10:13:08
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Xperia to jeden z mniej udanych produktów HTC - zapewne wplyw SE

    Ja nie narzekam. Nie widzę w niej nic nieudanego, brak TF3D akurat to
    dla mnie plus bo żadnych tego typu wynalazków nie korzystam. Bateria za
    to wielki plus w porównaniu z HTC.

  • 36. Data: 2009-06-09 10:14:00
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Czy masz na mysli telefon uznany przez WMiarzy za porazke roku ?
    > Ciekawe jaki to reltywizm Xperie bojkotujemy bo szajs no chyba ze trzeba
    > uzyc jej jako argumentu przeciko wrogowi wtedy Xperia najlepsza jest

    Pytałeś o baterię? Odpowiedziałem o baterii.

    P.S. Co to za WMiarze uznali ją za porażkę roku, ale chyba tacy co
    wcześniej nigdy WMa nie mieli.

  • 37. Data: 2009-06-09 10:20:28
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 09.06.2009 Olgierd <n...@n...problem> napisał/a:

    > Jak nie jest, jak jest?
    > Art. 118(1) pr.aut:
    > 1. Kto wytwarza urządzenia lub ich komponenty przeznaczone do
    > *niedozwolonego usuwania lub obchodzenia skutecznych technicznych
    > zabezpieczeń przed odtwarzaniem, przegrywaniem lub zwielokrotnianiem
    > utworów* lub przedmiotów praw pokrewnych albo dokonuje obrotu takimi
    > urządzeniami lub ich komponentami, albo reklamuje je w celu sprzedaży lub
    > najmu,
    > podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
    > do lat 3.

    Czy trzymanie shift podczas wkładania płyty jest usuwaniem zabezpieczenia?
    Bo co poniektórzy tak to zrozumieli. Przyczym sam JB _nie jest_ przełamaniem
    zabezpieczeń DRM i sam w sobie nie umożliwi użytkowania nielegalnego softu.
    Musisz jeszcze wykonać kilka czynności dodatkowych, o których już nie
    ma wątpliwości w powyższe: podmiany kluczy - tego JB sam w sobie nie robi,
    a to ta czynność umożliwia dopiero użytkowanie nielegalnego oprogramowania.
    JB daje poprostu tylko zasadniczo wjazd do systemu plików - co nielegalne
    samo w sobie nie jest. Daje możliwość użytkowania społecznościowego
    softu itd - również legalne.

    > 2. Kto *posiada, przechowuje lub wykorzystuje urządzenia lub ich
    > komponenty*, o których mowa w ust. 1,
    > podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności
    > do roku.

    Co łatwiej udowodnić dowolnemu dvd-r niż zJB iPhonowi :)

    > I na gruncie cywilistyki:
    > Art. 77(1) pr.aut: Uprawniony może domagać się od użytkownika programu
    > komputerowego zniszczenia posiadanych przez niego środków technicznych (w
    > tym programów komputerowych), których jedynym przeznaczeniem jest
    > ułatwianie niedozwolonego usuwania lub obchodzenia technicznych
    > zabezpieczeń programu.

    > To jest odrębna sprawa.

    Nie jest, kożyści z nielegalnego softu są głównym motywem.

    > A to zależy. Ale jailbreaking ajfonów raczej nie należy do tej kategorii.

    Sam w sobie też nie jest łamaniem zabezpieczeń cyfrowych - zmiana kluczy
    już tak.

    No tu już jest piracwo na całego.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 38. Data: 2009-06-09 10:33:23
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > P.S. Co to za WMiarze uznali ją za porażkę roku, ale chyba tacy co
    > wcześniej nigdy WMa nie mieli.

    Pytaj Waldka

  • 39. Data: 2009-06-09 10:41:18
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1tck04wduvqt4$.dlg@lepper.institute.com>,
    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > Jestem zawiedziony.
    Ty zawsze bedziesz zawiedziony.
    Niezaleznie od faktow.

    TA

  • 40. Data: 2009-06-09 11:19:13
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 09 Jun 2009 11:22:50 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Gdzie w iphone masz integracje z Makiem to na boga nie wiem. Jedynym
    > obowiazkowym elementem jest iTunes.

    A itunes to co, federacja wolnych producentów?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd