  • 11. Data: 2022-12-23 21:12:46
    Temat: Re: i5-6500T dekodowanie VP9
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 23/12/2022 18:10, PiteR wrote:
    > Nie ma to jak mój i7-3770 znaleziony na śmietniku.
    > Wylałem deszczówkę

    Niepotrzebnie, ludzie myją w zmywarkach ;)

  • 12. Data: 2022-12-24 00:03:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:to5242$1qnej$1@dont-email.me>
    user heby pisze tak:

    > Niepotrzebnie, ludzie myją w zmywarkach ;)

    :)

    Teraz znalazłem pasywny jakiś. Pod śniegiem.
    Ale niestety bez HDMI :(

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 13. Data: 2022-12-24 00:10:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:to502s$1u8s$1@gioia.aioe.org>
    user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > Ponoć powietrze jest tak zasiarczone, że
    > deszczówka bywa siarkAwym kwasem... ;)

    Wszystkie kompy przeżyły. Wylewałem wodę.
    Niektóre częściowo zanurzone. Raz płukałem z tonera
    bo jakiś debil wrzucił zamiast położyć.
    Tymbardziej, że kretyn miał obok pojemnik tonery.

    Także trochę nie rozumiem terminu "zalany laptop"
    Może piwem albo śledziami.

    --
    Piter

    in gold we trust

  • 14. Data: 2022-12-24 00:11:11
    Od: Szwambuł Trantiputl <t...@d...com>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 23 Dec 2022 23:03:09 GMT
    doszła do mnie wiadomość <X...@1...0.0.1>
    od PiteR <e...@f...pl> :
    >in <news:to5242$1qnej$1@dont-email.me>

    >:)
    >
    >Teraz znalazłem pasywny jakiś. Pod śniegiem.
    >Ale niestety bez HDMI :(

    Kurde, mieszkasz na jakiejś składnicy złomu?
    https://www.cda.pl/video/150753980
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy

  • 15. Data: 2022-12-24 00:35:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:c5dcqh987tesp4mvejeci6umtsp491matk@4ax.com>
    user Szwambuł Trantiputl pisze tak:

    > Kurde, mieszkasz na jakiejś składnicy złomu?

    Pracuję koło złomu :) no i na dzielni plądruję.
    Specjalnie chodzę bocznymi uliczkami, lookam na wystawki.
    Ostatnio same zabawki, farelki i meble.
    Jeden tv 32" ale nie brałem. Znajomki też już nie chcą tv.

  • 16. Data: 2022-12-24 04:38:55
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-12-23 o 18:10, PiteR pisze:
    > in <news:63a5c036$0$470$65785112@news.neostrada.pl>

    > Wiesza mi się laptop przy zamknięciu pokrywy w 8.1
    > Dałem na luz. Dwa laptopy i5-7300U mam stracone dla w10.
    >
    > Nie ma to jak mój i7-3770 znaleziony na śmietniku.
    > Wylałem deszczówkę, suszarka na 3 bieg i proszę państwa
    > szyfrowanie AES = 5.2 GiB/s

    Jaki ktoś musiał być glupi że wyrzucił taki komputer. Albo to jakis
    bogacz i zaraz kupił sobie nowy.

    --
    animka

  • 17. Data: 2022-12-24 04:41:19
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-12-23 o 18:16, PiteR pisze:
    > in <news:to2df0$1et93$2@dont-email.me>

    > pasjonaci
    >
    > - bo nie wk
    > - nie ma tył zj. przełaczników
    > - programy nie są aplikacjami
    > - nie ma cortany
    > - 8.1 jest szybszy

    Cortanę to i w Win.11 można wyłączyć.

    --
    animka

  • 18. Data: 2022-12-24 04:51:20
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-12-24 o 00:03, PiteR pisze:
    > in <news:to5242$1qnej$1@dont-email.me>

    > :)
    >
    > Teraz znalazłem pasywny jakiś. Pod śniegiem.
    > Ale niestety bez HDMI :(

    Co Ty jakimś nurkiem jesteś?

    --
    animka

  • 19. Data: 2022-12-24 13:29:24
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Dec 2022 04:38:55 +0100, Animka napisał(a):

    > Jaki ktoś musiał być glupi że wyrzucił taki komputer. Albo to jakis
    > bogacz i zaraz kupił sobie nowy.

    Czytaj uważnie: i7-3770 czyli intel trzeciej generacji.
    Dla Win 10 do pracy już raczej się nie nadaje, tym bardziej do gier.

    W znajomych firmach już ponad rok temu pozbywali się laptopów Della z
    i5-5200.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 20. Data: 2022-12-24 15:13:13
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-12-24 o 13:29, Adam pisze:

> [...]
    > Dla Win 10 do pracy już raczej się nie nadaje, tym bardziej do gier.
    >
    > W znajomych firmach już ponad rok temu pozbywali się laptopów Della z

    No to ja kupiłam polesingowego złoma Lenowo Intel Core i5-6200U.Był na
    nim zainstalowany Windows 11, który mi działał na nerwy i
    przeinstalowałam na Windows 10.
    Model t560
    Typ ultrabook
    Przekątna ekranu 15"