  • 1. Data: 2016-03-20 16:20:07
    Temat: honda shadow 1995
    Od: artur pietrzyk <j.a.pietrzyk@_NOSPAM_wp.pl>

    Strzeliła mi linka od gazu , a przy gażniku są 2 linki .Jedna jest do
    otwierania druga do zamykania gazu . Nie wiem którą mam kupić bo nie wiem
    która jest która .Doradzicie coś ,honda shadow 1995 rok produkcji.

  • 2. Data: 2016-03-20 18:07:54
    Temat: Re: honda shadow 1995
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "artur pietrzyk" <j.a.pietrzyk@_NOSPAM_wp.pl> napisał w
    wiadomości news:fa860d109a7cb79289e85a5cac1a8a0b$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Strzeliła mi linka od gazu , a przy gażniku są 2 linki .Jedna jest do
    > otwierania druga do zamykania gazu . Nie wiem którą mam kupić bo nie wiem
    > która jest która .Doradzicie coś ,honda shadow 1995 rok produkcji.

    Jestes jebniety?

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2016-03-20 18:25:52
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2016-03-20 o 18:07, Grzybol pisze:

    > Użytkownik "artur pietrzyk" <j.a.pietrzyk@_NOSPAM_wp.pl> napisał w
    > wiadomości news:fa860d109a7cb79289e85a5cac1a8a0b$1@grupy.scigac
    z.pl...

    > Jestes jebniety?

    Pytanie retoryczne. :>

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 4. Data: 2016-03-20 20:18:41
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 20.03.2016 o 18:25, Grzegorz Rogala pisze:

    > Pytanie retoryczne. :>

    a nawet niestosowne bo na końcu posta pytającego jest odpowiedź :)

    Ja jednak dam mu szansę: ta co otwiera nazywa się otwierająca a ta co
    zamyka zamykająca.

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ