  • 1. Data: 2016-03-15 20:10:07
    Temat: Olej Fuchs silkolene pro 4 vs Motul
    Od: tasek <metasek@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam
    Panowie nalałem do Suzi za namową kolegi który pracuje w intercarsie olej
    Fuchs silkolene na estrach. Zachwala że super hiper oliwa, mechanik z
    okolicy który lata na torach na R1 również że najlepsza oliwa. Szukam po
    necie i praktycznie nic się nie dowiedziałem o niej. Czy zostać przy tym
    oleju czy na następną wymianę zalać motula 7100 lub liqui moly race 10w50?
    próbując porównać silkolene do motula to pro 4 to odpowiednik 7100 czy
    300V?
    Comp 4 to 5100 czy 7100?
    Marka na pewno jest znana czego nie można powiedzieć w Polsce. Olej
    pachnie jak płyn do naczyń Ludwik