eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklehonda - nowości na 2010honda - nowości na 2010
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Jasio" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: honda - nowości na 2010
    Date: Fri, 16 Oct 2009 10:04:06 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 60
    Message-ID: <hb9cud$1gk$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78.146.38.217
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1255683853 1556 78.146.38.217 (16 Oct 2009 09:04:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Oct 2009 09:04:13 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-User: bylystudent
    X-Antivirus: avast! (VPS 091015-0, 2009-10-15), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:612317
    [ ukryj nagłówki ]

    Cze

    Jakby ktoś jeszcze pamiętał studum koncepcyjne sprzed lat dwóch czy
    trzech: Honda CB 1100 czyli retro Hondy nawiązujące do CB 750 i innych
    klasycznych nakedów. Ogólnie klasyka - zawieszenie na dwóch amorach z
    tyłu, standardowe z przodu. Seryjnego customa V2 zrobili, to dlaczego
    nie cafe racer. Bo i takie wykończenie dostępne.
    http://www.motogen.pl/aktualnosci/freshair/honda-cb1
    100-jednak-w-seryjnej-produkcji,art258.html

    Wspomnieli na tym motogenie, jako pilni czytacze MCNa o turystycznej
    wersji niesprzedawalnego rewolucyjnego cuda czyli turbomegaskutera -
    Hondy DN01. Uturystycznienie go polega na dołożeniu wyższej szybki i
    kufrów w kolorze nadwozia, przy czym kufry są na tyle małe, że raczej
    nie pociągną sprzedaży tego wynalazku.

    Kolejny przykład zaprzęgania nazwy legendarnego pojazdu do
    wypromowania nowej koncepcji. Tym razm Honda Cub w wersji elektrycznej
    czyli Honda EV Cub. Napęd planowany jest na oba koła:
    http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/f
    irst-look-honda-ev-cub-2wd/8480.html

    No i tyle w temacie. Poza, jest też nowy Kwak GTR 1400 z KTRC czyli
    pierwszym seryjnym systemem trakcji w kawasaki. KTRC porównuje
    prędkość obu kół i reguluje pracę silnika, tak aby tylne koło wyszło z
    uślizgu. BTW uniemożliwia wheelie.
    155koni i 257kg według danych producenta.
    Tutaj również nowy system ABS. K-ACT II czyli Kawasaki Advanced
    Coactivebraking [ufff, trudne słowo] działa podobnie jak słynny z
    innych wątków ABS-C. Układ hamulcowy przedni i tylny połączone jak w
    dualu hondy.
    Kawasaki tak płynie z elektroniką w swoim najnowszym modelu, że
    zainstalowali nawet super mega system informujący kierowcę, że jedzie
    ekonomicznie. Wow, zielona lampka a w materiałach prasowych pewnie
    4akapity!
    Zmienne czasy otwarcia zaworów również dostały ładny akronim
    VVT -Variable Valve Timing i też występują w najnowszym GTRze.
    Podobnie jak antyhoppingowe sprzęgło i wał kardana "Tetra Lever"
    czymkolwiek jest. Bo gadżety typu zamykany na centralny zamek schowek
    na rękawiczki, wyświetlacz temperatury powietrza, grzane manetki i
    haczyki do łatwiejszego mocowania bagażu to w maszynie turystycznej
    XXIwieku chyba standard.
    Do obejrzenia na żywo na targach NEC w listopadzie.
    http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/N
    ew-bikes/2009/October/oct0509-new-kawasaki-gtr1400-g
    ets-traction-control/?&R=EPI-119027

    Przy okazji nowa ZX-10R i naprawdę ładny nowy Z1000 z kompletnie nowym
    1043ccm silnikiem i takim fajnym amorem jak w ER-6, co pozwala na
    wpuszczenie pod silnik katalizatora - tym samym na zmniejszenie
    tłumika końcowego.
    http://www.motorcycle.com/manufacturer/kawasaki/2010
    -kawasaki-z1000-unveiled-88776.html

    No dobra, na deser jeszcze szybko o kontynuacji japońskiej tradycji
    czyli gladius 400 i yamaha SR 400. Znaczy nic nie mam do powiedzenia,
    poza tym, że będą zaprezentowane na tokijskich targach motocyklowych.


    --
    Jasio
    vx etz
    Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
    FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: