  • 131. Data: 2007-04-12 06:46:58
    Temat: Re: home.pl - szantażowane
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Czyli jak moje drzwi od mieszkania otworzysz kopem to znaczy ze nie bylo
    > wlamania ?

    No i jak znajdziesz klucz na klatce i wejdziesz do mieszkania przy jego
    pomocy to tez nic nie bedzie bo nie bylo na to blokady ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 132. Data: 2007-04-12 06:55:45
    Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>

    Jan Strybyszewski [g...@o...pl]
    na: pl.internet.polip napisał/ła:

    > Czyli jak moje drzwi od mieszkania otworzysz kopem to znaczy ze nie bylo
    > wlamania ?

    Czyli uważasz, że google też należy sądzić za robota?

    Pozdrawiam,
    Rafal Lorenc

    --
    SysAdmin UsmiechaSie
    jid/mail:s...@u...sie.pl mobile: 503-611-119

  • 133. Data: 2007-04-12 07:10:42
    Temat: Re: home.pl - szanta?owane
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Rafal Lorenc napisał(a):

    > Czyli uwa?asz, ?e google te? nale?y s?dziae za robota?

    A to co za porownanie ?
    To jakbys chcial oskarzyc kupujacego o wlamanie bo wszedl do sklepu
    w godzinach otwarcia na czesc przeznaczona do handlu

  • 134. Data: 2007-04-12 08:02:21
    Od: v...@g...com

    wiadomościnews:evj9b3$gfs$2@news.supermedia.pl...

    > Ta... chyba w oryginale.

    FYI
    Koran 2:256
    "Nie ma przymusu w religii."

    Koran 60:8
    "Allah nie zabrania wam, abyście byli dobrzy i sprawiedliwi względem
    tych, którzy was nie zwalczali z powodu religii, ani nie wypędzali was
    z waszych domostw. Zaprawdę, Allah miłuje ludzi sprawiedliwych. "

    pozdrawiam.
    Vladimir Mitiouchev

  • 135. Data: 2007-04-12 08:04:10
    Od: v...@g...com

    On 12 Kwi, 08:55, Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl> wrote:

    > Czyli uważasz, że google też należy sądzić za robota?

    A co ma do tego robot google?
    Jeżeli nie znajdzie nigdzie linka do tak "zabezpieczonej" strony albo
    jak tego linka nie wyśle Firefox do gugli to nic nie znajdzie. Gdzie
    widzisz przełamywanie zabezpieczeń?

    pozdrawiam,
    Vladimir Mitiouchev

  • 136. Data: 2007-04-12 08:05:48
    Od: wer <b...@n...pl>

    v...@g...com napisał(a):
> [...]
    > tych, którzy was nie zwalczali z powodu religii, ani nie wypędzali was
    > z waszych domostw. Zaprawdę, Allah miłuje ludzi sprawiedliwych. "

    A pamiętasz co się stało z żydami z Medyny? Byli cacy niby, a potem
    wypędzono ich, opornych zabito.

    wer

  • 137. Data: 2007-04-12 08:09:05
    Od: "morion" <m...@w...pl>

    > A pamiętasz co się stało z żydami z Medyny? Byli cacy niby, a potem
    > wypędzono ich, opornych zabito.

    a wiecie co sie stalo ze staszkiem spod siodemki? baba go rzucila i sie
    zapil na smierc biedaczyna... ;))

  • 138. Data: 2007-04-12 08:51:26
    Od: v...@g...com

    On 12 Kwi, 10:05, wer <b...@n...pl> wrote:
    > A pamiętasz co się stało z żydami z Medyny? Byli cacy niby, a potem
    > wypędzono ich, opornych zabito.
    A jaki to ma związek z tym co napisałem?

    Kilku księdzów pyka w pupę dzieci, to oznacza że chrześcijaństwo jest
    BE?

    OT...

    pozdr.Vovcia

  • 139. Data: 2007-04-12 09:35:44
    Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>

    v...@g...com [v...@g...com]
> [...]

    > Jeżeli nie znajdzie nigdzie linka do tak "zabezpieczonej" strony albo
    > jak tego linka nie wyśle Firefox do gugli to nic nie znajdzie. Gdzie

    Caly watek obraca sie ciagle w temacie, jakby, czemu, dlaczego nie, wiec
    a jak google znajdzie? To co wtedy? Skarzymy googla za to, ze
    programista nie zabezpieczyl w zaden sposob cms`a?

    Pozdrawiam,
    Rafal Lorenc

  • 140. Data: 2007-04-12 10:19:17
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 12 Apr 2007 01:51:26 -0700, vovcia wrote:

    > A jaki to ma związek z tym co napisałem?
    > Kilku księdzów pyka w pupę dzieci, to oznacza że chrześcijaństwo jest
    > BE?

    z tym pykanie w pupe to jest podobnie jak z niebezpiecznymi włamaniami,
    nikt nie widział a wszyscy o tym się rozpisują

    --
    futszaK
    0601061867