  • Data: 2007-05-23 10:22:21
    Temat: home.pl ...
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    właśnie zaczęli mi zgłaszać moi Klienci, że nie dochodzą maile do kont
    na home.pl i co się okazało ? że home dodał mnie do swojej czarnej listy
    ... bo jedne z moich Klientów wysłał spam.

    Nic, ani słowa o tym do mnie (mój adres mieli na stronie www - taka jak
    nazwa hosta, ja nazwa revdns itd), w RIPE przy klasie adresowej ....

    Klient został właśnie postawiony pod ścianą i już więcej nigdy żadnego
    spamu nie wyśle, ale zachowanie home.pl jest jak dla mnie totalnie
    niepoważne. Po prostu sobie dodają do czarnej listy i mają głęboko w
    poważaniu innych.

    Dobrze, że chociaż po telefonie zdjęli blokadę ... Czy najwięksi mogą
    ignorować cały świat ?

    Wojtek