  • 1. Data: 2009-10-28 22:28:51
    Temat: hdd dysk twardy jaki?
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Witam!
    Jakiej firmy dysk SATA najlepiej kupić obecnie? Mówili, Seagete pada, o
    jeszcze pada?
    Dysk do kompa z ATA - jakąś fajna przejściówkę się dostanie?

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 2. Data: 2009-10-29 10:22:09
    Temat: Re: hdd dysk twardy jaki?
    Od: Krzysiek <k...@g...com>

    On 28 Paź, 23:28, Smok Eustachy <S...@E...pl> wrote:
    > Witam!
    > Jakiej firmy dysk SATA najlepiej kupić obecnie? Mówili, Seagete pada, o
    > jeszcze pada?
    > Dysk do kompa z ATA - jakąś fajna przejściówkę się dostanie?

    od 8 lat używam segetów i żaden nie padł. 12-15 lat temu padały jak
    wszystkie inne. Używam ich bo są cieche, wydajne i względnie nie
    drogie, ale i tak kupuje wersje serwerowe lub przemysłowe do laptopów.

  • 3. Data: 2009-10-30 17:28:34
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Krzysiek pisze:
    > od 8 lat używam segetów i żaden nie padł. 12-15 lat temu padały jak
    > wszystkie inne. Używam ich bo są cieche, wydajne i względnie nie
    > drogie, ale i tak kupuje wersje serwerowe lub przemysłowe do laptopów.

    Tak, ja też używam Seagatów, ale wątkotwórca ma rację - seria 11 to
    straszny szmelc.
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 4. Data: 2009-10-31 20:22:38
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <S...@E...pl> napisał w wiadomości

    > Witam!
    > Jakiej firmy dysk SATA najlepiej kupić obecnie? Mówili, Seagete pada, o
    > jeszcze pada?
    > Dysk do kompa z ATA - jakąś fajna przejściówkę się dostanie?

    Dysk SATA z Seagate to bym polecał z końcówką numeru "NS", dyski z
    przeznaczeniem do serwerów
    z większym czasem MTBF. Wadą jest cena większa o stówę przy dysku 500 GB.
    Nie znaczy, że się nie psują. W firmie padł jeden po 3 miesiącach. Kopie
    zapasowe
    należy robić jak najczęściej. Więc może dwie sztuki tańszych dysków???

    Przejściówki, które miałem w ręku miały tragiczny transfer. Nie polecam.
    Sugeruję kartę PCI z portami SATA.

    Feromon