  • 11. Data: 2010-07-14 18:29:51
    Temat: Re: hamulec - zacisk - gs500
    Od: marider <m...@g...pl>

    AZ pisze:
> [...]
    xMDQxNw==&bid=109855
    > Na początek wypompowujesz (równomiernie) tłoczki przy zdjętym zacisku
    > tak by dało się je w ogóle później wyjąć, odpinasz zacisk, wylewasz
    > płyn, wyjmujesz tłoczki, myjesz wszystko dokładnie, jeżeli w rowkach
    > uszczelek utleniło się alu to wyskrobujesz to, tłoczki czyścisz do
    > połysku, smarujesz nowe uszczelki badziewiem które jest w zestawie,
    > wkładasz tłoczki i to wszystko.

    A jak tloczki wyjda/wypadna to nie siknie plynem i da sie je bez
    problemu wlozyc z powrotem tak zeby tych uszczelniaczy nie
    spieprzyc/przyciac? Sugestie i wskazowki mile widziane. Tymbardziej ze
    nie robilem jeszcze takich rzeczy oprocz wymiany klockow ale ostatnio
    sie nudze i czeka mnie wymiana pompy na Brembo, przewodow na Goodridge +
    tarcz na wave'y to moze bym i zaciski porzadnie przeserwisowal i
    nasmarowal (jesli cos sie zuzylo przez te 1500km od 0 ;) ).

    Pzdr
    PS: dzis se gniazdo zamontowalem i nawigacje podpialem ;]
    --
    marider
    Wsciekla Rn20 + dodatki

  • 12. Data: 2010-07-14 19:07:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 14 Lip, 20:29, marider <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    > tarcz na wave'y to moze bym i zaciski porzadnie przeserwisowal i
    > nasmarowal (jesli cos sie zuzylo przez te 1500km od 0 ;) ).

    Nie no oczywiście, że płyn się wyleje ale tłoczki tak jak wyszły tak
    wejdą i nic się nie przytnie. Ale jeżeli masz te 1500km to daruj sobie
    rozbieranie tego bo po prostu nie ma najmniejszego sensu :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200