-
21. Data: 2016-08-08 14:24:42
Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
Od: Chris <a...@g...pl>
W dniu 2016-08-08 o 14:13, RadoslawF pisze:
> W dniu 2016-08-08 o 10:54, Chris pisze:
>
>>>>>>> Pracownicy i/lub firmy kombinują, nówki sprzedają a kupione po
>>>>>>> taniości
>>>>>>> z serwisu wciskają klientowi jako pełnowartościowe i nie przedłużają
>>>>>>> gwarancji.
>>>>>>
>>>>>> Morele to wiem że to jeden wielki wałek jeśli chodzi o serwis ale po
>>>>>> komputroniku się nie spodziewałem.
>>>>>> No cóż jak widać każdy kombinuje.
>>>>>
>>>>> Jak nie kombinuje firma to coś takiego robią pracownicy na własną
>>>>> rękę.
>>>>
>>>> WD, HGST, Toshiba w 100% dają credit noty czyli nie odsyłają dysków
>>>> tylko zwrot kasy.
>>>>
>>> WD odsyła dyski po naprawie, mam jeszcze taki naprawiany.
>>
>> Nie w dystrybucji ... prywatnie jak wyślesz tak.
>>
> Zaraz będziesz kombinował z definicją dystrybucji.
> Dysk kupiłem w MediaMarkt i tam oddałem jak padł.
I właśnie taki MediaMarkt nie kupuje bezpośrednio u producenta tylko
przez dystrybucję na terenie danego kraju. MediaMarkt może teraz sam
wysłać dysk do producenta w ramach gwarancji i otrzymać produkt
refibroshed albo oddać tam gdzie kupił i dostać nowy z nową gwarancją.
Co sam zrobi zależne jest od polityki firmy bo producent umożliwia
wysyłkę bezpośrednią do siebie.
Jak już tego nie zrozumiesz to nie mamy o czym rozmawiać bo albo się nie
znasz na tym albo po prostu piszesz żeby coś napisać.
dla mnie koniec tematu bo wyjaśniłem jak wygląda sprawa rozliczeń dla
firm które kupują bezpośrednio u producenta a nie u pośredników.
--
www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.
-
22. Data: 2016-08-08 20:20:06
Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2016-08-08 o 14:24, Chris pisze:
>>>>>>>> Pracownicy i/lub firmy kombinują, nówki sprzedają a kupione po
>>>>>>>> taniości
>>>>>>>> z serwisu wciskają klientowi jako pełnowartościowe i nie
>>>>>>>> przedłużają
>>>>>>>> gwarancji.
>>>>>>>
>>>>>>> Morele to wiem że to jeden wielki wałek jeśli chodzi o serwis ale po
>>>>>>> komputroniku się nie spodziewałem.
>>>>>>> No cóż jak widać każdy kombinuje.
>>>>>>
>>>>>> Jak nie kombinuje firma to coś takiego robią pracownicy na własną
>>>>>> rękę.
>>>>>
>>>>> WD, HGST, Toshiba w 100% dają credit noty czyli nie odsyłają dysków
>>>>> tylko zwrot kasy.
>>>>>
>>>> WD odsyła dyski po naprawie, mam jeszcze taki naprawiany.
>>>
>>> Nie w dystrybucji ... prywatnie jak wyślesz tak.
>>>
>> Zaraz będziesz kombinował z definicją dystrybucji.
>> Dysk kupiłem w MediaMarkt i tam oddałem jak padł.
>
> I właśnie taki MediaMarkt nie kupuje bezpośrednio u producenta tylko
> przez dystrybucję na terenie danego kraju. MediaMarkt może teraz sam
> wysłać dysk do producenta w ramach gwarancji i otrzymać produkt
> refibroshed albo oddać tam gdzie kupił i dostać nowy z nową gwarancją.
> Co sam zrobi zależne jest od polityki firmy bo producent umożliwia
> wysyłkę bezpośrednią do siebie.
> Jak już tego nie zrozumiesz to nie mamy o czym rozmawiać bo albo się nie
> znasz na tym albo po prostu piszesz żeby coś napisać.
> dla mnie koniec tematu bo wyjaśniłem jak wygląda sprawa rozliczeń dla
> firm które kupują bezpośrednio u producenta a nie u pośredników.
>
Nie zrozumiałeś to napiszę jeszcze raz, jako użytkownika nie interesuje
mnie w jaki sposób kupuje sprzedawca. Dla mnie liczy się fakt że
w przypadku padu dostaje dysk naprawiony a nie nowy.
A to że sprzedawca może sobie wysłać do producenta (pewnie do Azji)
w niczym nie zmienia sytuacji faktycznej jaka jest na rynku.
Pozdrawiam
-
23. Data: 2016-08-09 09:02:14
Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
Od: Chris <a...@g...pl>
W dniu 2016-08-08 o 20:20, RadoslawF pisze:
> W dniu 2016-08-08 o 14:24, Chris pisze:
>
>>>>>>>>> Pracownicy i/lub firmy kombinują, nówki sprzedają a kupione po
>>>>>>>>> taniości
>>>>>>>>> z serwisu wciskają klientowi jako pełnowartościowe i nie
>>>>>>>>> przedłużają
>>>>>>>>> gwarancji.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Morele to wiem że to jeden wielki wałek jeśli chodzi o serwis
>>>>>>>> ale po
>>>>>>>> komputroniku się nie spodziewałem.
>>>>>>>> No cóż jak widać każdy kombinuje.
>>>>>>>
>>>>>>> Jak nie kombinuje firma to coś takiego robią pracownicy na własną
>>>>>>> rękę.
>>>>>>
>>>>>> WD, HGST, Toshiba w 100% dają credit noty czyli nie odsyłają dysków
>>>>>> tylko zwrot kasy.
>>>>>>
>>>>> WD odsyła dyski po naprawie, mam jeszcze taki naprawiany.
>>>>
>>>> Nie w dystrybucji ... prywatnie jak wyślesz tak.
>>>>
>>> Zaraz będziesz kombinował z definicją dystrybucji.
>>> Dysk kupiłem w MediaMarkt i tam oddałem jak padł.
>>
>> I właśnie taki MediaMarkt nie kupuje bezpośrednio u producenta tylko
>> przez dystrybucję na terenie danego kraju. MediaMarkt może teraz sam
>> wysłać dysk do producenta w ramach gwarancji i otrzymać produkt
>> refibroshed albo oddać tam gdzie kupił i dostać nowy z nową gwarancją.
>> Co sam zrobi zależne jest od polityki firmy bo producent umożliwia
>> wysyłkę bezpośrednią do siebie.
>> Jak już tego nie zrozumiesz to nie mamy o czym rozmawiać bo albo się nie
>> znasz na tym albo po prostu piszesz żeby coś napisać.
>> dla mnie koniec tematu bo wyjaśniłem jak wygląda sprawa rozliczeń dla
>> firm które kupują bezpośrednio u producenta a nie u pośredników.
>>
> Nie zrozumiałeś to napiszę jeszcze raz, jako użytkownika nie interesuje
> mnie w jaki sposób kupuje sprzedawca. Dla mnie liczy się fakt że
> w przypadku padu dostaje dysk naprawiony a nie nowy.
W sumie pod względem technicznym nie ma różnicy czy to refubrished czy
nowy o ile dostanę na niego nową gwarancję a nie tylko przedłużenie o
czas pobytu w serwisie jak dają sklepy (bo taką daje producent przy
wymianie)
> A to że sprzedawca może sobie wysłać do producenta (pewnie do Azji)
Do DE :)
WD - https://westerndigital.secure.force.com/ind/?lang=en (coś
zmienili bo kiedyś strona wyglądała min. inaczej)
Seagate -
http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_v
alidation.jsp?form=0
HGST - http://www.hgst.com/support/hard-drive-support
> w niczym nie zmienia sytuacji faktycznej jaka jest na rynku.
Ja tam kupuję i ZAWSZE mam wymieniany na nowy a nie refubrished.
--
www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.
-
24. Data: 2016-08-09 13:00:58
Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Chris a...@g...pl ...
> W sumie pod względem technicznym nie ma różnicy czy to refubrished czy
> nowy o ile dostanę na niego nową gwarancję a nie tylko przedłużenie o
> czas pobytu w serwisie jak dają sklepy (bo taką daje producent przy
> wymianie)
>
Jak to nie ma róznicy?
Refubrished nigdy wczesniej nie pracował?
-
25. Data: 2016-08-09 13:02:30
Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
Od: Chris <a...@g...pl>
W dniu 2016-08-09 o 13:00, Budzik pisze:
> Użytkownik Chris a...@g...pl ...
>
>> W sumie pod względem technicznym nie ma różnicy czy to refubrished czy
>> nowy o ile dostanę na niego nową gwarancję a nie tylko przedłużenie o
>> czas pobytu w serwisie jak dają sklepy (bo taką daje producent przy
>> wymianie)
>>
>
> Jak to nie ma róznicy?
> Refubrished nigdy wczesniej nie pracował?
Z tego co mi wiadomo to cała mechanika jest nowa a wykorzystywana jest
elektronika i obudowa dysku a to ma raczej małe znaczenie jeśli chodzi o
żywotność.
--
www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.
-
26. Data: 2016-08-10 20:00:38
Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik Chris a...@g...pl ...
>>> W sumie pod względem technicznym nie ma różnicy czy to refubrished czy
>>> nowy o ile dostanę na niego nową gwarancję a nie tylko przedłużenie o
>>> czas pobytu w serwisie jak dają sklepy (bo taką daje producent przy
>>> wymianie)
>>>
>> Jak to nie ma róznicy?
>> Refubrished nigdy wczesniej nie pracował?
>
> Z tego co mi wiadomo to cała mechanika jest nowa a wykorzystywana jest
> elektronika i obudowa dysku a to ma raczej małe znaczenie jeśli chodzi o
> żywotność.
>
Chyba ze tak.
-
27. Data: 2016-08-10 22:53:36
Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>
O ile pamiętam, to do padnietego dysku dla odczytania danych przekłada się
elektronikę z innego egzemplarza.
Czyli to elektronika pada.
-----
> Z tego co mi wiadomo to cała mechanika jest nowa a wykorzystywana jest elektronika
i obudowa dysku a to ma raczej małe znaczenie jeśli chodzi o żywotność. -
28. Data: 2016-08-10 23:10:26
Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
Od: Chris <x...@x...xxx>
W dniu 10.08.2016 o 22:53, ąćęłńóśźż pisze:
> O ile pamiętam, to do padnietego dysku dla odczytania danych przekłada się
elektronikę z innego egzemplarza.
> Czyli to elektronika pada.
Paść może wszystko ale zazwyczaj pojawiają się błędy nośnika,
elektronika pada zazwyczaj jak jest jakieś przepięcie.
--
www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.