-
11. Data: 2016-08-06 01:19:00
Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>
Dnia Fri, 5 Aug 2016 20:19:30 +0200, Chris napisał(a):
>> Z tego co kojarzę (znajomym kilka sztuk wymieniałem) w przypadku Seagate
>> sklep nie wysyłał do żadnego dystrybutora, tylko bezpośrednio do Seagate w
>> Polsce. I wracały do reklamującego właśnie refubrished.
>
> Bo szedł na łatwiznę żeby ominąć wymianę dysku na nowy i przyznanie mu
> nowej gwarancji. Takie polskie janusze biznesu. Dla tego ja kupuje w
> zaufanych źródłach a nie w żabce IT :)
Komputronik, morele.net... No sama żabka IT.
--
[ Przemysław ,,Rico" Ryk ]
[ Nim język puścisz w taniec, ]
[ Załóż na mordę... kaganiec. (Jan Sztaudynger) ]
-
12. Data: 2016-08-06 14:27:21
Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
Od: Chris <x...@x...com>
W dniu 2016-08-06 o 01:19, Przemysław Ryk pisze:
> Dnia Fri, 5 Aug 2016 20:19:30 +0200, Chris napisał(a):
>
>>> Z tego co kojarzę (znajomym kilka sztuk wymieniałem) w przypadku Seagate
>>> sklep nie wysyłał do żadnego dystrybutora, tylko bezpośrednio do Seagate w
>>> Polsce. I wracały do reklamującego właśnie refubrished.
>>
>> Bo szedł na łatwiznę żeby ominąć wymianę dysku na nowy i przyznanie mu
>> nowej gwarancji. Takie polskie janusze biznesu. Dla tego ja kupuje w
>> zaufanych źródłach a nie w żabce IT :)
>
> Komputronik, morele.net... No sama żabka IT.
Ciekawe bo wiem skąd biorą te sklepy i wiem że wysyłają do dystrybutora
a tam dostają nowe sztuki z magazynu.
--
www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.
-
13. Data: 2016-08-06 14:54:27
Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2016-08-06 o 14:27, Chris pisze:
>>>> Z tego co kojarzę (znajomym kilka sztuk wymieniałem) w przypadku
>>>> Seagate
>>>> sklep nie wysyłał do żadnego dystrybutora, tylko bezpośrednio do
>>>> Seagate w
>>>> Polsce. I wracały do reklamującego właśnie refubrished.
>>>
>>> Bo szedł na łatwiznę żeby ominąć wymianę dysku na nowy i przyznanie mu
>>> nowej gwarancji. Takie polskie janusze biznesu. Dla tego ja kupuje w
>>> zaufanych źródłach a nie w żabce IT :)
>>
>> Komputronik, morele.net... No sama żabka IT.
>
> Ciekawe bo wiem skąd biorą te sklepy i wiem że wysyłają do dystrybutora
> a tam dostają nowe sztuki z magazynu.
>
Pracownicy i/lub firmy kombinują, nówki sprzedają a kupione po taniości
z serwisu wciskają klientowi jako pełnowartościowe i nie przedłużają
gwarancji.
Pozdrawiam
-
14. Data: 2016-08-06 17:50:49
Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
Od: Chris <x...@x...com>
W dniu 2016-08-06 o 14:54, RadoslawF pisze:
> W dniu 2016-08-06 o 14:27, Chris pisze:
>
>>>>> Z tego co kojarzę (znajomym kilka sztuk wymieniałem) w przypadku
>>>>> Seagate
>>>>> sklep nie wysyłał do żadnego dystrybutora, tylko bezpośrednio do
>>>>> Seagate w
>>>>> Polsce. I wracały do reklamującego właśnie refubrished.
>>>>
>>>> Bo szedł na łatwiznę żeby ominąć wymianę dysku na nowy i przyznanie mu
>>>> nowej gwarancji. Takie polskie janusze biznesu. Dla tego ja kupuje w
>>>> zaufanych źródłach a nie w żabce IT :)
>>>
>>> Komputronik, morele.net... No sama żabka IT.
>>
>> Ciekawe bo wiem skąd biorą te sklepy i wiem że wysyłają do dystrybutora
>> a tam dostają nowe sztuki z magazynu.
>>
> Pracownicy i/lub firmy kombinują, nówki sprzedają a kupione po taniości
> z serwisu wciskają klientowi jako pełnowartościowe i nie przedłużają
> gwarancji.
Morele to wiem że to jeden wielki wałek jeśli chodzi o serwis ale po
komputroniku się nie spodziewałem.
No cóż jak widać każdy kombinuje.
--
www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.
-
15. Data: 2016-08-06 18:19:00
Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>
Dnia Sat, 6 Aug 2016 14:27:21 +0200, Chris napisał(a):
>>> Bo szedł na łatwiznę żeby ominąć wymianę dysku na nowy i przyznanie mu
>>> nowej gwarancji. Takie polskie janusze biznesu. Dla tego ja kupuje w
>>> zaufanych źródłach a nie w żabce IT :)
>>
>> Komputronik, morele.net... No sama żabka IT.
>
> Ciekawe bo wiem skąd biorą te sklepy i wiem że wysyłają do dystrybutora
> a tam dostają nowe sztuki z magazynu.
Ja wymieniałem parę razy jako klient i zawsze były refubrished.
--
[ Przemysław ,,Rico" Ryk ]
[ Szarańcza jest plagą, chociaż jeden jej owad nie stanowi potęgi. ]
[ Podobnie jest z głupcem. (Karol Capek) ]
-
16. Data: 2016-08-07 10:23:15
Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2016-08-06 o 17:50, Chris pisze:
>>>>>> Z tego co kojarzę (znajomym kilka sztuk wymieniałem) w przypadku
>>>>>> Seagate
>>>>>> sklep nie wysyłał do żadnego dystrybutora, tylko bezpośrednio do
>>>>>> Seagate w
>>>>>> Polsce. I wracały do reklamującego właśnie refubrished.
>>>>>
>>>>> Bo szedł na łatwiznę żeby ominąć wymianę dysku na nowy i przyznanie mu
>>>>> nowej gwarancji. Takie polskie janusze biznesu. Dla tego ja kupuje w
>>>>> zaufanych źródłach a nie w żabce IT :)
>>>>
>>>> Komputronik, morele.net... No sama żabka IT.
>>>
>>> Ciekawe bo wiem skąd biorą te sklepy i wiem że wysyłają do dystrybutora
>>> a tam dostają nowe sztuki z magazynu.
>>>
>> Pracownicy i/lub firmy kombinują, nówki sprzedają a kupione po taniości
>> z serwisu wciskają klientowi jako pełnowartościowe i nie przedłużają
>> gwarancji.
>
> Morele to wiem że to jeden wielki wałek jeśli chodzi o serwis ale po
> komputroniku się nie spodziewałem.
> No cóż jak widać każdy kombinuje.
Jak nie kombinuje firma to coś takiego robią pracownicy na własną rękę.
Pozdrawiam
-
17. Data: 2016-08-08 08:57:40
Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
Od: Chris <a...@g...pl>
W dniu 2016-08-07 o 10:23, RadoslawF pisze:
> W dniu 2016-08-06 o 17:50, Chris pisze:
>
>>>>>>> Z tego co kojarzę (znajomym kilka sztuk wymieniałem) w przypadku
>>>>>>> Seagate
>>>>>>> sklep nie wysyłał do żadnego dystrybutora, tylko bezpośrednio do
>>>>>>> Seagate w
>>>>>>> Polsce. I wracały do reklamującego właśnie refubrished.
>>>>>>
>>>>>> Bo szedł na łatwiznę żeby ominąć wymianę dysku na nowy i
>>>>>> przyznanie mu
>>>>>> nowej gwarancji. Takie polskie janusze biznesu. Dla tego ja kupuje w
>>>>>> zaufanych źródłach a nie w żabce IT :)
>>>>>
>>>>> Komputronik, morele.net... No sama żabka IT.
>>>>
>>>> Ciekawe bo wiem skąd biorą te sklepy i wiem że wysyłają do dystrybutora
>>>> a tam dostają nowe sztuki z magazynu.
>>>>
>>> Pracownicy i/lub firmy kombinują, nówki sprzedają a kupione po taniości
>>> z serwisu wciskają klientowi jako pełnowartościowe i nie przedłużają
>>> gwarancji.
>>
>> Morele to wiem że to jeden wielki wałek jeśli chodzi o serwis ale po
>> komputroniku się nie spodziewałem.
>> No cóż jak widać każdy kombinuje.
>
> Jak nie kombinuje firma to coś takiego robią pracownicy na własną rękę.
WD, HGST, Toshiba w 100% dają credit noty czyli nie odsyłają dysków
tylko zwrot kasy.
--
www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.
-
18. Data: 2016-08-08 09:47:55
Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2016-08-08 o 08:57, Chris pisze:
>>>> Pracownicy i/lub firmy kombinują, nówki sprzedają a kupione po taniości
>>>> z serwisu wciskają klientowi jako pełnowartościowe i nie przedłużają
>>>> gwarancji.
>>>
>>> Morele to wiem że to jeden wielki wałek jeśli chodzi o serwis ale po
>>> komputroniku się nie spodziewałem.
>>> No cóż jak widać każdy kombinuje.
>>
>> Jak nie kombinuje firma to coś takiego robią pracownicy na własną rękę.
>
> WD, HGST, Toshiba w 100% dają credit noty czyli nie odsyłają dysków
> tylko zwrot kasy.
>
WD odsyła dyski po naprawie, mam jeszcze taki naprawiany.
Pozdrawiam
-
19. Data: 2016-08-08 10:54:57
Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
Od: Chris <a...@g...pl>
W dniu 2016-08-08 o 09:47, RadoslawF pisze:
> W dniu 2016-08-08 o 08:57, Chris pisze:
>
>>>>> Pracownicy i/lub firmy kombinują, nówki sprzedają a kupione po
>>>>> taniości
>>>>> z serwisu wciskają klientowi jako pełnowartościowe i nie przedłużają
>>>>> gwarancji.
>>>>
>>>> Morele to wiem że to jeden wielki wałek jeśli chodzi o serwis ale po
>>>> komputroniku się nie spodziewałem.
>>>> No cóż jak widać każdy kombinuje.
>>>
>>> Jak nie kombinuje firma to coś takiego robią pracownicy na własną rękę.
>>
>> WD, HGST, Toshiba w 100% dają credit noty czyli nie odsyłają dysków
>> tylko zwrot kasy.
>>
> WD odsyła dyski po naprawie, mam jeszcze taki naprawiany.
Nie w dystrybucji ... prywatnie jak wyślesz tak.
--
www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.
-
20. Data: 2016-08-08 14:13:24
Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2016-08-08 o 10:54, Chris pisze:
>>>>>> Pracownicy i/lub firmy kombinują, nówki sprzedają a kupione po
>>>>>> taniości
>>>>>> z serwisu wciskają klientowi jako pełnowartościowe i nie przedłużają
>>>>>> gwarancji.
>>>>>
>>>>> Morele to wiem że to jeden wielki wałek jeśli chodzi o serwis ale po
>>>>> komputroniku się nie spodziewałem.
>>>>> No cóż jak widać każdy kombinuje.
>>>>
>>>> Jak nie kombinuje firma to coś takiego robią pracownicy na własną rękę.
>>>
>>> WD, HGST, Toshiba w 100% dają credit noty czyli nie odsyłają dysków
>>> tylko zwrot kasy.
>>>
>> WD odsyła dyski po naprawie, mam jeszcze taki naprawiany.
>
> Nie w dystrybucji ... prywatnie jak wyślesz tak.
>
Zaraz będziesz kombinował z definicją dystrybucji.
Dysk kupiłem w MediaMarkt i tam oddałem jak padł.
Pozdrawiam