  • Data: 2010-02-24 09:01:36
    Temat: gwarancja na aku centry a utrata pojemnosci
    Od: "ArturVF500" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam sobie Centre Plus 45Ah - niespełna rok; Jako że auto jeździ niewiele i
    niedługo jak widziałem po kręceniu że przydało by mu się troche pomocy,
    ładowanie prądem 1/40-1/30 - tak z 2 razy sie zdażyło; ostatnio przy okazji
    zmierzyłem pojemność; przy rozładowaniu prądem 1/12 (2h po ładowaniu, temp
    ok 20st) wyszło niespełna 36Ah. Czy spotkał sie ktoś z normami określającymi
    jaki jest dopuszczalny spadek pojemności aku podczas okresu gwarancyjnego?
    na stronie Centry nic takiego nie namierzyłem

    pozdrawiam
    Artur