  • Data: 2010-02-24 22:22:08
    Temat: Re: gwarancja na aku centry a utrata pojemnosci
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@l...pol.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "ArturVF500" <a...@o...pl> napisał
    >
    > No coz, probowac mozna.
    > Podejrzewam ze zrzuca wine na ciebie, ale kto nie sprobuje ten sie nie
    > dowie.

    Przecież dla prostego akumulatora rozruchowego wystarczy jeden epizod
    głębokiego rozładowania żeby taka strata pojemności nastąpiła - jasne
    jest że będą się wykręcać! I uduwodnij im człowieku że nie jesteś
    wielbłądem...
    Ja osobiście do gwarancji na akumulator podchodzę tak samo jak do
    gwarancji na trafienie szóstki w totka.

    --
    Darek