  • Data: 2010-03-23 09:42:29
    Temat: gumowe stopki i odbojniki
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    nie do konca elekronika, ale pewnie pare osob juz naprawialo
    to i owo i moze trafilo na to o co mi chodzi

    moze ktos mnie poratuje i powie gdzie mozna znalezc okragle
    gumowe (czerne lub ciemno szare) samoprzylepne (ale
    niekoniecznie, najwyzej sam sie pobawie) odbojniki naklejane
    na srubki ramki matrycy laptopa (np 4,5mm srednicy i kilku
    mm wysokosci) oraz inne podobne elementy - np stopki
    (35mm x 6mm i 3mm wysokosci)

    jest tego masa na ebayu, ale potrzebowalbym tego po 40-60
    sztuk, najlepiej z kilku rodzajow a jakos nigdzie takich
    ilosci nie umiem znalezc, wszyscy maja albo ilosci na jednego
    laptopa albo pelny hurt (tme ma np. minimum 10k)

    moga byc chiny czy inna zagranica byle jakis wybor byl i
    ceny nie zabijaly