  • 11. Data: 2011-09-11 20:12:55
    Temat: Re: golf iv - jaki wahacz?
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Tyle, że wątkotwórca nie napisał dlaczego _musi_ wymienić _cały_ wahacz.
    > Może gdzieś przyłożył kołem za mocno i ma wahacz wygięty? Co wtedy? W
    > imadło, prostować i liczyć, że nie pęknie?

    Owszem i tego nie kwestionuje.
    Chodziło mi o stwierdzenie

    cycat:
    zastanów się nad zmianą gościa (mechanika) bo albo
    leniwy albo się zwyczajnie nie zna (stawiam na to drugie)...
    /cycat.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 12. Data: 2011-09-11 20:21:39
    Od: Olo <a...@d...pl>

> [...]
    > gumotulejach i poliuretanie nie wspominam bo to normalne że można je
    > wymieniać bez zmiany wahacza jako takiego,

    mało to kretynów wśród mechaników próbujących tylko naciągnąć na kasę?

  • 13. Data: 2011-09-11 20:24:14
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Olo

    > mało to kretynów wśród mechaników próbujących tylko naciągnąć na kasę?

    Jeśli nowy wahacz kosztuje np. 100 zł to jaki sens regenerować stary?
    Szczególnie, że jeśli jeździł z luzami jakiś czas, to regeneracja może
    nie pomóc na długo.

  • 14. Data: 2011-09-11 20:54:35
    Od: Olo <a...@d...pl>

    W dniu 2011-09-11 20:24, to pisze:
    > begin Olo

    > Jeśli nowy wahacz kosztuje np. 100 zł to jaki sens regenerować stary?
    > Szczególnie, że jeśli jeździł z luzami jakiś czas, to regeneracja może
    > nie pomóc na długo.

    ile kosztuje oryginalny wahacz, a ile kosztuje np. sama tuleja?

  • 15. Data: 2011-09-11 21:07:16
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    to wrote:
    > begin Olo

    > Jeśli nowy wahacz kosztuje np. 100 zł to jaki sens regenerować stary?
    > Szczególnie, że jeśli jeździł z luzami jakiś czas, to regeneracja może
    > nie pomóc na długo.

    A czemu to regeneracja czegos takiego nie mialaby pomoc na dlugo?
    Chetnie uslysze.

    Tmek

  • 16. Data: 2011-09-11 23:18:53
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Tmek

    > A czemu to regeneracja czegos takiego nie mialaby pomoc na dlugo?
    > Chetnie uslysze.

    Mocowanie tulei może być wyrobione, sam wahacz może być krzywy (czego
    większość mechaników nie potrafi albo nie chce sprawdzić).