  • 11. Data: 2011-05-26 10:47:09
    Temat: Re: gazeta.pl
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-26 12:27, PawelK vel Pablo pisze:

    > Niby masz rację, problem tylko w tym że zwykły szary czytelnik

    Szarych czytelników zawsze możemy posypac brokatem od Magister Marii
    Magdaleny (co to jej większość tą razą nie spotkała, bo za późno
    wyjechali, no chyba że ktoś zapomniał plecaka...)

    KJ

  • 12. Data: 2011-05-26 10:50:17
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    PawelK vel Pablo napisał(a):

    > Psuje wizerunek każdemu.

    Ja mam swoj wizerunek w dupie. Widac go tylko wtedy jak sie schylam.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 13. Data: 2011-05-26 10:53:44
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 26.05.2011 12:46, PawelK vel Pablo pisze:
    > Dnia 146 roku bieżącego, Gawron zeznał(a) jak następuje:

    > Psuje wizerunek każdemu.

    nie każdemu. mi nie psuje. pisz za siebie. mnie w to nie mieszaj.

    - gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 14. Data: 2011-05-26 11:11:20
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-26 12:46, PawelK vel Pablo pisze:

    > Psuje wizerunek każdemu.

    Mnie nie.

    pozdr
    newrom

  • 15. Data: 2011-05-26 11:17:44
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 26.05.2011 12:50, Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Ja mam swoj wizerunek w dupie. Widac go tylko wtedy jak sie schylam.

    chyba zawijam. jak się schylić, żeby coś w dupie zobaczyć? joge ćwiczysz?

    --
    - gildor

  • 16. Data: 2011-05-26 11:33:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-26, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Szarych czytelników zawsze możemy posypac brokatem od Magister Marii
    > Magdaleny (co to jej większość tą razą nie spotkała, bo za późno
    > wyjechali, no chyba że ktoś zapomniał plecaka...)

    Albo ktos pilnowal tego plecaka.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2011-05-26 12:13:27
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    gildor napisał(a):
    > chyba zawijam. jak się schylić, żeby coś w dupie zobaczyć?

    W lusterku. Motocyklowym.

    > joge ćwiczysz?

    joga to mi z renki je

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 18. Data: 2011-05-26 12:39:06
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > W lusterku. Motocyklowym.

    pomniejszajacym ?

    > joga to mi z renki je

    Nie wiedzialem ze ten piesek tak sie wabi...

    pozdr
    newrom

  • 19. Data: 2011-05-27 13:04:44
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 May 2011 11:59:18 +0200, PawelK vel Pablo napisał(a):

    > Czy w walce o klienta-czytelnika to już nie ma żadnych granic?
    > Można skłócić wszystkich ze wszystkimi byle tylko podnieść "klikalność"?

    Tutaj poszli w drugą stronę:
    http://moto.pl/MotoPL/1,90109,9663648,Samochody_i_mo
    tocykle.html

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 20. Data: 2011-05-27 17:51:12
    Od: amos <g...@g...com>

    On 26 Maj, 12:46, PawelK vel Pablo <e...@...stopce> wrote:
    > Psuje wizerunek każdemu.

    Nie bierz do glowy.
    Ludzie sami widza jak motocyklisci jezdza i wyrabiaja sobie opinie.

    Pieniaczom i szukaczom dziury w caly to opinii nic nie odmieni, warto
    jednak popracowac swoim zachowaniem na ogolne postrzeganie siebie i
    innych motocyklistow, ktorzy jezdza z glowa.

    Mysle, ze cale to bicie piany w internecie ma pewien sens - nam samym
    pozwala zauwazyc, jakie zachowania nie naprawde psuja (normalnym)
    ludziom krew. Pozostaje wiec ich sie wystrzegac i tyle.

    Przeciez mozna jezdzic normalnie (w sposob akceptowalny dla wiekszosci
    kierowcow samochodow, czyli nieutrudniajacy zycia) a jednak szybciej
    od nich.

    --
    zdrowka
    amos