  • 11. Data: 2009-01-17 14:34:20
    Temat: Re: [OT] Re: foty E51 vs SE750i
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "qwerty" napisał:

    > Ciekawe kiedy telefon będzie informował jaka jest temperatura otoczenia
    > (sam mierzy, a nie pobiera z internetu).

    Ależ właśnie ów k750i z topicu mierzy ;-) Ma 2 czujniki, jeden podaje
    temperaturę baterii, drugi właśnie temperaturę otoczenia. Inna rzecz to
    wiarygodność tych wskazań...

    JoteR

  • 12. Data: 2009-01-17 14:35:56
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    ToMasz <t...@g...pl> writes:

    > stało sie to mniej wiecej 5 lat temu, dzieki "patchowi" do siemensa
    > s55. Oczywiście czujnik temperatury był w baterii, ale działał nad
    > wyraz dobrze.

    Telefony z termometrem to juz byly kilkanascie lat temu.

    MJ

  • 13. Data: 2009-01-17 15:12:08
    Temat: Re: foty E51 vs SE750i
    Od: Pol189 <p...@p...fm>

    MOST napisał(a) :
    > Tak myślę może po SE750i wziąć sobie E51 ale nie wiem czy jakość fotek jest
    > porównywalna robiona tymi aparatami. Nie zależy mi na jakiejść spacjalnej
    > jakości ale chciałbym aby były przyjanmniej takiej jakości jak w starym
    > SE750i. Może ktoś zauważył jakieś różnice.

    Zmieniłem niedawno SE k750i na E51 - aparat zdecydowanie słabsze. W
    pomieszczeniach zdjęcia tragiczne WB źle rozpoznaje rodzaj światła. Na
    zewnątrz w dobrym oświetleniu "jeszcze daje rade". Jeśli jednym z atutów
    w telefonie ma być aparat to E51 odradzam, jeśli to tylko dodatkowy
    gadzet to telefon gorąco polecam.

  • 14. Data: 2009-01-17 22:37:45
    Od: "MOST" <g...@w...pl>

    No i o to mi chodziło. Wielkie dzięki za wszystkie posty.

  • 15. Data: 2009-01-18 21:12:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 17 Jan 2009 15:26:31 +0100, ToMasz wrote:
    >stało sie to mniej wiecej 5 lat temu, dzieki "patchowi" do siemensa s55.
    >Oczywiście czujnik temperatury był w baterii, ale działał nad wyraz dobrze.

    Jestes pewien ?
    C35 mial dwa czujniki - jeden w telefonie, drugi w baterii.
    Ale tylko w NiMH. Litowa termistora nie miala.

    C45 tak samo. Podejrzewam ze i w 55 zachowali sprawdzony projekt.

    J.