  • 41. Data: 2013-06-20 21:53:48
    Temat: Re: fotka i brak twarzy na fotce.
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 20.06.2013 19:52, J.F pisze:

    > Cos ci sie chyba pomylilo. Grubo, o pare tys km. Tu nie USA.
    > Choc i tam zapadaja niewlasciwe wyroki.

    Nie mówię o rejonowych, w rejonowych to ciężko wygrać. Nie godząc się na
    przyjęcie mandatu z góry trzeba założyć, że dwa pierwsze wyroki będą
    niekorzystne (nakazowy i z rejonowego)

    > Zalezy co na tym zapisie. Zegarek w reke ... oj, te slupki to za szybko
    > migaja.

    Ale ja im nie otworzę. Obejrzeć będą mogli, albo i nie w sądzie. Jedynie
    informuję, że rejestrator nagrywa i wyjmuje laptopa, aby zabezpieczyć
    nagranie :)

    > No coz, ja to szuszarke spotykam raz na dwa lata czy rzadziej, to
    > pelnego obrazu nie mam.

    Co rozumiesz spotykasz? Ja widzę/spotykam co dzień co najmniej jedną.

    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 42. Data: 2013-06-20 22:13:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Jun 2013 21:53:48 +0200, anacron napisał(a):
    > Ale ja im nie otworzę. Obejrzeć będą mogli, albo i nie w sądzie. Jedynie
    > informuję, że rejestrator nagrywa i wyjmuje laptopa, aby zabezpieczyć
    > nagranie :)

    Formalnie rzecz biorac, to chyba maja prawo zabezpieczyc dodatkowe
    dowody. I nawet powinni.

    > Co rozumiesz spotykasz? Ja widzę/spotykam co dzień co najmniej jedną.

    no tak ze mnie z nienacka mierza.
    Bo tak nie z nienacka ... no fakt chyba czesciej, co pol roku ?
    Ostatnio spotkalem chyba w kwietniu, ale dwie naraz :-)

    J.