eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwformularz wysłanie i jednoczesne odczytanie zawartości ajax/jqueryformularz wysłanie i jednoczesne odczytanie zawartości ajax/jquery
  • Data: 2011-12-19 14:40:40
    Temat: formularz wysłanie i jednoczesne odczytanie zawartości ajax/jquery
    Od: "S" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taki problem. Liczę, że może ktoś z szanownych grupowiczów pomoże.
    Mam formularz który kieruje do platnosci.pl (choć to chyba nie ma znaczenia
    gdzie, chodzi o to, ze na zewnątrz)
    Muszę rzecz jasna wysłać ten formularz pod ten adres ale jednocześnie muszę
    odczytać z niego dane i zapisać do bazy danych.
    Problem w tym, że nie mogę tych dwóch rzeczy zrobić jednocześnie w jednym
    kroku.
    Próbowałem w jquery
    ('#payform').submit(function() {
    $.post("ajax/get_post_data_register_for_pay.php",
    $("#payform").serialize());
    });

    Niestety do pliku php nic "nie leci", formularz jest przekierowany na stronę
    platnosci.pl

    Co dziwne jeśli ten formularz nie wysyłam pod link zewnętrzny tylko dam w
    action aktualny adres powyższy kod działa.
    Nie wiem, może zmęcznie, może się zakręciłem ale nie mogę nic wykombinować
    jak tu po kliknięciu send zapisać sobie w tle dane z formularza do bazy i
    jednocześnie przejść do platnosci.pl

    Będę wdzięczny za pomoc i podpowiedź. Może ktoś już rozwiązywał podobny
    problem

    z góry dziękuję i pozdrawiam
    Sławek