eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwformularz wysłanie i jednoczesne odczytanie zawartości ajax/jqueryRe: formularz wysłanie i jednoczesne odczytanie zawartości ajax/jquery
  • Data: 2011-12-20 02:07:58
    Temat: Re: formularz wysłanie i jednoczesne odczytanie zawartości ajax/jquery
    Od: Exe Very Cute <k...@p...onIet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-19 15:40, S pisze:

    > Muszę rzecz jasna wysłać ten formularz pod ten adres ale jednocześnie
    > muszę odczytać z niego dane i zapisać do bazy danych.
    > Problem w tym, że nie mogę tych dwóch rzeczy zrobić jednocześnie w
    > jednym kroku.

    Ja to realizuję tak, że funkcja onSubmit zwraca do formularza False - to
    po pierwsze. Jeżeli tego nie zrobię to zmiana GET/POST spowoduje
    przerwanie żądania XHR. Dopiero po zakończonym żądaniu wysyłam formularz
    usuwając funkcję z onSubmit i robiąc forma.submit();

    Osobnym problemem jest brak obsługi JS po stronie klienta...

    Pozdr
    Exe Very Cute