  • Data: 2010-08-08 13:46:51
    Temat: formatowanie baterii jak to jest obecnie
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla> szukaj wiadomości tego autora

    WItam!
    Jak to jest obecnie z formatowaniem baterii, na przykladzie lg swift,
    trzeba formatowac czy nie trzeba, naczytalem sie w necie opinii
    ze nowych sie nie formatuje (nowych w sensie tych co teraz produkuja bo nie
    maja takzwanej pamieci)
    i mozna je w ten sposob uszkodzic wiec nie formatowalem baterii wiec nieco
    krotko trzyma bo przy intensywnym uzytkownaniu
    jeden dzien.
    I nie wiem teraz czy ja nawalilem nie formatujac baterii czy tak jest ?

    Drugie pytanko odnosnie lg swift udalo sie komus polaczyc i przegladac siec
    przez wifi strzezona haslem ?
    Co prawda uzywam pakietu internetowego na codzien ale z ciekawosci
    probowalem sie polaczyc z wifi (przez laptopa orz nokie e51
    robie to bezproblemu w tej samej sieci) klikam na polacz i nic. Otwoieram
    ponownie dana siec i znow mam do wyboru polacz itd, gdyby
    sie polaczylo to pewnie bym mial przycisk rozlacz. No i zreszta jak odpalam
    przegladarke wtedy to net nie dziala.
    Gdzie konkrentie sie ustawia w tym telefonie by telefon przy przeladaniu
    netu uzywal wifi ?

    pozdrawiam

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl