  • 1. Data: 2011-06-11 13:46:33
    Temat: firefox zapis automatyczny zrodla do pliku?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Uzywam do firefoxa pluginu 'ReloadEvery', chcialbym aby zrodlo strony
    zapisywal mi firefox automatycznie do jakiegos pliku, tak abym mogl
    co kilka minut je przegrepowac, cos dalej z nim zrobic). Jak to
    osiagnac? (wget/curl odpada, bo nie udalo mi na szybko osiagnac
    logowania, przechodzenia przez kilka stron do wlasciwej, za duzo
    z tym zabawy by bylo, wiec pomyslalem by wykorzystac do tego zwykla
    przegladarke. W sumie nie musi byc firefox). Jakies pomysly?

    a.

  • 2. Data: 2011-06-11 14:15:06
    Temat: Re: firefox zapis automatyczny zrodla do pliku?
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    sobota, 11 czerwca 2011 15:46 wielka mądrość na czytelników pl.comp.www
    spłynęła, gdy tako rzekł(a) Wemif:

> [...]
    > logowania, przechodzenia przez kilka stron do wlasciwej, za duzo
    > z tym zabawy by bylo, wiec pomyslalem by wykorzystac do tego zwykla

    wget potrafi załadować ciasteczka w formacie Netscape. Jeżeli strona, o
    którą chodzi (bo zapomniałeś podać adresu) ma możliwość podtrzymywania sesji
    na podstawie ciastka, to może jednak daj jeszcze jedną szansę wgetowi.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski

  • 3. Data: 2011-06-11 14:20:05
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Mirosław Zalewski <miniopl@cut_this.gmail.com> wrote:

> [...]
    > na podstawie ciastka, to może jednak daj jeszcze jedną szansę wgetowi.

    Dzieki. Wlasnie znalazlem jednak extension 'Auto Save Document' i dziala :)

    a.