  • 1. Data: 2010-06-20 15:40:24
    Temat: filtr UV
    Od: rabin <t...@g...com>

    witam,
    jestem cienki w sprawach sprzętu.Chciałbym prosić o poradę jaki filtr
    UV zakupić do mojej lustrzanki.Jest ich sporo na allegro a ja
    kompletnie nie wiem na co i ile wydać pieniędzy żeby nie wracać do
    tematu i nie żałować wydanych pieniędzy.

    dzięki i pozdrawiam
    rabi

  • 2. Data: 2010-06-20 15:45:37
    Temat: Re: filtr UV
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    rabin pisze:
> [...]
    > kompletnie nie wiem na co i ile wydać pieniędzy żeby nie wracać do
    > tematu i nie żałować wydanych pieniędzy.

    Żaden. Całkiem serio.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 3. Data: 2010-06-20 15:48:39
    Od: "waldek" <m...@p...onet.pl>

    > Żaden. Całkiem serio.

    Dokładnie tak, jak kupiłem lustrzankę to zakupiłem też takowy, ale pogarszał
    jakość zdjęć i sobie leży....
    Pozdrawiam - Waldek

  • 4. Data: 2010-06-20 16:11:44
    Od: "M_X" <r...@p...onet.lp>

    Ja zasugerowałem się testem:
    http://www.optyczne.pl/5.1-Inne_testy-Test_filtr%C3%
    B3w_UV.html
    i kupiłem filtr Hoya HMC UV-0 do 2 obiektywów, na jakość obrazu nie narzekam
    a i zawsze to jakaś dodatkowa ochrona obiektywu.

    POZDRAV
    M_X

  • 5. Data: 2010-06-20 16:46:02
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    rabin napisal:
> [...]
    > kompletnie nie wiem na co i ile wydać pieniędzy żeby nie wracać do
    > tematu i nie żałować wydanych pieniędzy.

    Ale po co chcesz go zakładać?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 6. Data: 2010-06-20 17:12:54
    Od: rabin <t...@g...com>

    kupiłem filtr Hoya HMC UV-0 do 2 obiektywów, na jakość obrazu nie
    narzekam

    witam,
    dzięki za pomoc, a czy ten filtr jest w wersji slim? nie winietuje?

  • 7. Data: 2010-06-20 17:24:15
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jacek_P pisze:
    > Ale po co chcesz go zakładać?

    Filtr daje nadzieję, a nadzieja jak wszyscy wiemy jest bezcenna :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /nie choruję na grypę bo nie czytam tabloidów/

  • 8. Data: 2010-06-20 18:21:53
    Od: rabin <t...@g...com>

    1. ochrona obiektywu
    2. wybieram się w góry wysokie gdzie będzie pełna lampa i bezchmurne
    niebo

  • 9. Data: 2010-06-20 18:44:02
    Od: JD <j...@g...com>

    On 20 Cze, 20:21, rabin <t...@g...com> wrote:

    > 1. ochrona obiektywu

    HOYA HD

    JD

  • 10. Data: 2010-06-20 19:21:06
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    rabin pisze:
    > 1. ochrona obiektywu

    Obiektywy nie są z gipsu.

    > 2. wybieram się w góry wysokie gdzie będzie pełna lampa i bezchmurne
    > niebo

    Musiałbyś się wybrać w Himalaje, a poza tym na dotarcie uv do matrycy
    raczej nie ma dużych szans.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /to bardzo intuicyjne, choć mocno zagmatwane/