  • 51. Data: 2010-12-29 14:45:46
    Temat: Re: [film] do przemyslenia...
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    flower wrote:
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości

    > Może. To tylko dowodziłoby, że to sport dla głupków. Przykładowo zawodników
    > sztuk walki którzy nie tłuką się na ulicach jest całe mnóstwo.

    Ale takich co wzięli udział w jakiejś burdzie wcale nie brak. Nie bez
    powodu rejestruje (przynajmniej kiedyś tak było) się ich tak jak np.
    posiadaczy broni myśliwskiej.

    BTW. nie wiadomo kim jest ten gościu, równie dobrze to może być któryś
    ze sportowców (fikania salt na skoczni to się "za stodołą" nie nauczył).

    \SK

  • 52. Data: 2010-12-29 15:34:50
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> napisał w wiadomości

    > Ale takich co wzięli udział w jakiejś burdzie wcale nie brak.

    Być może. Ja nie użyłem kwantyfikatora "każdy", tylko "istnieje". Jako
    zaprzeczenie "nie istnieje".

    > BTW. nie wiadomo kim jest ten gościu, równie dobrze to może być któryś
    > ze sportowców (fikania salt na skoczni to się "za stodołą" nie nauczył).

    Szkoda. Moje widzenie świata runęło w gruzy :-)

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 53. Data: 2010-12-29 17:32:55
    Temat: Re: do przemyslenia...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Dec 2010 05:04:07 -0800 (PST), Mateusz wrote:

    >Napisz czym jeździsz skoro nie obawiasz się dzwonów w tył ;-)

    fordem, ale starym i rdzewieje .. nieuwazny kierowca mile widziany.

    Niestety, wbrew niektorym nie tak latwo takiego znalezc, no chyba zeby
    tak jakiegos tira na autostradzie ..

    J.

  • 54. Data: 2010-12-29 18:05:49
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > fordem, ale starym i rdzewieje .. nieuwazny kierowca mile widziany.

    Ciesz się, że stary, w nowym rdza bardziej denerwuje, a Fordy rdzewieją w
    każdym wieku. ;-)

    > Niestety, wbrew niektorym nie tak latwo takiego znalezc, no chyba zeby
    > tak jakiegos tira na autostradzie ..

    Masz pewnie niezbyt skutecznie hamulce... rzecz typowa w Fordach. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 55. Data: 2010-12-29 18:20:55
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin flower

    > ...a potem płacz na forach że przez tych wstrętnych samochodziarzy
    > motocykliści giną.

    Ale czy ja ich bronię? Przechodzisz ze skrajności w skrajność. Piję do
    jakichś dziwacznych porównań i nic po za tym. Zgadzam się, że
    motocykliści często sami zapieprzają jakby ich pogrzało, a potem próbują
    zwalać winę na innych, rzekomo "nie patrzących w lusterka".

    --
    ignorance is bliss

  • 56. Data: 2010-12-29 20:58:56
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Masz pewnie niezbyt skutecznie hamulce... rzecz typowa w Fordach. ;)

    Tu się nie zgodzę, mam mondka z '99 i świetne hamulce ma (dupsko mi ze 2
    razy uratowały jak nic!) Na dodatek nie rdzewieje i to nawet w miejscu
    gdzie lekko oberwał (tak, tak, w zadek) :)
    Wersja z niemcowni składana w niemcowni, może dlatego.

    Miłego.
    Irek.
    ps. Jarku, mam dla Ciebie rozwiązanie, obok mam stop-a, nikt ale to
    naprawdę nikt się nie zatrzymuje, a wyjazd z bramy mam z pierwszeństwem
    - zapraszam więc, sam wybierzesz markę _parkującą_. :)

  • 57. Data: 2010-12-29 22:04:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Irek N.

> [...]
    > razy uratowały jak nic!) Na dodatek nie rdzewieje i to nawet w miejscu
    > gdzie lekko oberwał (tak, tak, w zadek) :) Wersja z niemcowni składana w

    Nie chcę Cię martwić, ale Mondeo mk2 nie ma dobrych hamulców, ma tylko
    silne wspomaganie. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 58. Data: 2010-12-29 23:06:16
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Nie chcę Cię martwić, ale Mondeo mk2 nie ma dobrych hamulców, ma tylko
    > silne wspomaganie. ;-)

    Być może, ja Panie z innej branży trochę jestem. Wiem natomiast, że na
    dobrej nawierzchni ABS bez problemu pobudzałem :)

    Miłego.
    Irek.

  • 59. Data: 2010-12-30 00:30:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 29 Dec 2010 17:05:49 GMT, to wrote:
    >begin J.F.
    >
    >Masz pewnie niezbyt skutecznie hamulce... rzecz typowa w Fordach. ;)

    Zdecydowanie sie nie zgodze. dobre maja fordy hamulce.

    J.

  • 60. Data: 2010-12-30 07:36:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > Zdecydowanie sie nie zgodze. dobre maja fordy hamulce.

    Masz Focusa ST albo RS? ;)

    --
    ignorance is bliss