  • 41. Data: 2010-12-28 18:32:48
    Temat: Re: [film] do przemyslenia...
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin flower

    > Nie, nie przesadza. On po prostu nie umie inaczej. Jest za cienki żeby
    > sportowcem zostać. Zgadłem?

    Gdybyś obejrzał te filmiki to zobaczyłbyś też akrobacje na motorze i
    jazdę po torze.

    > Ja widzę.

    Jeśli stwarzanie zagrożenia ma dla Ciebie jakiś głębszy związek z biciem
    dzieci to współczuję.

    > Pokazywanie jakim to się jest mocnym śmigając między gośćmi
    > którzy nie mają żadnych szans obrony. Dla fantazji i żeby pokazać
    > zakompleksionym pryszczersom na YT jakim to można być najmocniejszym z
    > całej wsi.

    Obrony przed czym? Czy on kogoś atakuje albo zajeżdża komuś drogę?

    --
    ignorance is bliss

  • 42. Data: 2010-12-28 19:18:21
    Temat: Re: do przemyslenia...
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Mateusz

    > Jak sobie przypomnę wydarzenia na przestrzeni ostatniego roku to
    > dochodzę do wniosku, że na drogach po prostu nie może być normalnie w
    > sensie prędkości. Z jednej strony mamy gości, którzy jadą po śmierć
    > (oczywiście nie tych, którzy dla przykładu na zabudowanym jeżdżą 90 itp)
    > a z drugiej strony gości którzy poprzez swoją "nieświadomość" powodują
    > jeszcze większe zagrożenie na drodze.

    Niestety bierze się w to w dużej mierze z idiotycznych przepisów, które
    część kapeluszy drobiazgowo przestrzega, z kolei cześć osób kompletnie
    olewa. A że u nas za przekroczenie o 50 jest taki sam mandat jak za
    przekroczenie o 150, to niektórzy jadą jakby się wściekli, bo co im w
    sumie za różnica.

    > Od skrajności do skrajności. Szkoda, ze właśnie w tym zimowym czasie
    > (chociaż nie tylko) jest relatywnie mało osób które po prostu jeżdżą
    > sprawnie i myślą.

    Zimą dodatkowo wzrastają różnice pomiędzy różnymi samochodami i
    kierowcami, co w prowadza dodatkowy chaos...

    > BTW miałem drobne zdarzenie jakiś miesiąc temu (ktoś mi symbolicznie
    > zagarażował ale o dziwo nic się nie uszkodziło) gość po prostu nie
    > trzymał dystansu i potem się zdziwił na światłach. Można to w pewnym
    > stopniu wyeliminować. Wystarczy, że nie zmiotę śniegu z dachu, jak jest
    > lekki puszek to leci w trakcie jazdy. Normalnie każdy trzyma dystans z
    > tyłu aż miło ;)

    Ja już wyrobiłem sobie przyzwyczajenie patrzenia we wsteczne lusterko
    przy każdym hamowaniu, szczególnie zimą.

    --
    ignorance is bliss

  • 43. Data: 2010-12-28 19:51:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 28 Dec 2010 18:18:21 GMT, to wrote:
> [...]
    >olewa. A że u nas za przekroczenie o 50 jest taki sam mandat jak za
    >przekroczenie o 150, to niektórzy jadą jakby się wściekli, bo co im w

    No wiesz - jesli mozna jechac o 50 szybciej .. to czemu taka mala
    predkosc jest dozwolona :-)

    >Ja już wyrobiłem sobie przyzwyczajenie patrzenia we wsteczne lusterko
    >przy każdym hamowaniu, szczególnie zimą.

    A ja jakos stracilem. Niech sie inni martwia.

    Czyzby dlatego ze sam jestem pirat ? :-)

    J.

  • 44. Data: 2010-12-29 00:59:43
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-27 19:12, news-gazeta pisze:
> [...]
    adki_drogowe
    >>> http://fisu.wrzuta.pl/film/0SjO3nFgonI/tragiczne_wyp
    adki_samochodowe_2

    > Do konca mialem nadzieje ze sie rozwali i zabije - niestety zawiodlem
    > sie. Przy okazji zeby byla jasnosc - jesli widze w lusterku takiego
    > glupka, od razu zajezdzam mu droge i nie pozwalam na takie manewry.
    > W razie W, to on jedzie niezgodnie z przepisami i nie musze go widziec
    > przy jego predkosci poruszania sie :D
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    Może kiedyś ktoś tak zrobi twojemu dziecku?

  • 45. Data: 2010-12-29 09:23:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > No wiesz - jesli mozna jechac o 50 szybciej .. to czemu taka mala
    > predkosc jest dozwolona :-)

    No to jest właśnie problem...

    > A ja jakos stracilem. Niech sie inni martwia.

    A dla Ciebie to nie problem jak ktoś Ci zaparkuje w bagażniku? ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 46. Data: 2010-12-29 09:33:13
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > begin flower

    > Obrony przed czym? Czy on kogoś atakuje albo zajeżdża komuś drogę?

    ...a potem płacz na forach że przez tych wstrętnych samochodziarzy
    motocykliści giną.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 47. Data: 2010-12-29 09:34:59
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > begin flower

    > Ciekawe czy jest jakiś "zawodnik z prawdziwego zdarzenia" który nigdy nie
    > zapieprzał po zwykłych drogach. Obawiam się, że ciężko byłoby takiego
    > znaleźć.

    Może. To tylko dowodziłoby, że to sport dla głupków. Przykładowo zawodników
    sztuk walki którzy nie tłuką się na ulicach jest całe mnóstwo.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

  • 48. Data: 2010-12-29 09:51:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 29 Dec 2010 08:23:00 GMT, to wrote:
    >begin J.F.

    >A dla Ciebie to nie problem jak ktoś Ci zaparkuje w bagażniku? ;)

    Po pierwsze - jakos nikt nie parkuje.
    A po drugie - czas zmienic auto. Tylko nikt nie chce wjechac w
    bagaznik :-)

    J.

  • 49. Data: 2010-12-29 10:15:13
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > Po pierwsze - jakos nikt nie parkuje. A po drugie - czas zmienic auto.
    > Tylko nikt nie chce wjechac w bagaznik :-)

    Mi już raz zaparkował, dlatego teraz zawsze patrzę. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 50. Data: 2010-12-29 14:04:07
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 29 Gru, 09:51, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Po pierwsze - jakos nikt nie parkuje.
    > A po drugie - czas zmienic auto. Tylko nikt nie chce wjechac w
    > bagaznik :-)

    Napisz czym jeździsz skoro nie obawiasz się dzwonów w tył ;-)