  • 21. Data: 2009-02-13 21:19:38
    Temat: Re: eurozłacze i właczanie tv
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:7rkg66-uk2.ln1@iHal.local.ma...
    > Źle mnie zrozumiałeś. Zadam zatem pytanie inaczej. Czy istniały urządzenia
    > z gniazdem SCART bez sygnału RGB?

    A o magnetowidach VHS słyszałeś? :)

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 22. Data: 2009-02-13 21:59:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości news:

    > Czy istniały urządzenia z gniazdem SCART bez sygnału RGB?

    Cały czas istnieją.

  • 23. Data: 2009-02-14 01:08:02
    Od: Tomasz Wójtowicz <TOO_MUCH_SPAM@TO_MUCH.com>

    Pete pisze:

    > Źle mnie zrozumiałeś. Zadam zatem pytanie inaczej. Czy istniały
    > urządzenia z gniazdem SCART bez sygnału RGB?

    Poza magnetowidami VHS o których pisali koledzy, również większość
    dekoderów płatnej telewizji naziemnej miała wyjście tylko composite.

    Kiedy projektowano SCART, nikt chyba jeszcze nie myślał o DVD i tunerach
    satelitarnych D2MAC, bo wejście RGB miało służyć tylko... zewnętrznemu
    dekoderowi teletekstu. Dlatego właśnie sygnał blanking może być
    stałoprądowy (ekran ciemny) lub max. 3MHz, żeby można było nakładać
    literki teleteksu na normalny obraz.

  • 24. Data: 2009-02-14 09:27:42
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Wiewior pisze:
    > Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    To ja zadam też inaczej pytanie.
    Jak połączycz dekoder hd filip z telewizorem bravia żeby załączenie
    dekodera powodowalo automatycznie załączenie sie telewizora? Chodzi o
    złącze hdmi? A gdyby je podlaczycz rownolegle zlączem hdmi i euro to da
    sie wymusic zeby sterowanie brał sobie z euro pin 8 a sygnał wizji z hdmi?

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2009-02-14 09:43:30
    Od: "Wiewior" <j...@t...cy>

    Użytkownik "a402" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > złącze hdmi? A gdyby je podlaczycz rownolegle zlączem hdmi i euro to da
    > sie wymusic zeby sterowanie brał sobie z euro pin 8 a sygnał wizji z hdmi?

    A co by się stało, gdybyś spróbował tak podłaczyć i sprawdził, jaki będzie
    efekt?

  • 26. Data: 2009-02-14 10:17:23
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a402 pisze:

> [...]
    > sie wymusic zeby sterowanie brał sobie z euro pin 8 a sygnał wizji z hdmi?

    Męczysz dalej. Podłącz zobaczysz, euro to euro, a hdmi to hdmi.
    kup pilota logitech.

    pawell

  • 27. Data: 2009-02-14 10:25:54
    Od: a402 <z...@o...pl>

    pawell32 pisze:

    > Męczysz dalej. Podłącz zobaczysz, euro to euro, a hdmi to hdmi.
    > kup pilota logitech.

    Szukam odpowiedzi na nurtujący mnie problem. Pytam o rozwiązania których
    nikt nie poruszył.
    Twierdzisz, że Cie męcze swoimi problemami? Wiesz co to KF?

    Żegnam miłego kolege.
    Pozdrawiam
    a402

  • 28. Data: 2009-02-14 10:27:38
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

> [...]
    > sie wymusic zeby sterowanie brał sobie z euro pin 8 a sygnał wizji z hdmi?

    jak wymusisz euro to pojdzie po euro a nie hdmi. Jednak zlacze hdmi jest
    niedopracowane - nie ma standaru sterowania TV jak euro i trzeba stosowac
    rozwiazania firmowe (np. bravia sync sony), hdmi nie puszcza tez chyba
    telegazety (?) w kazdym razie ten tuner philips jej nie potrafi puscic,
    powinni jeszcze nad hdmi popracowac.

  • 29. Data: 2009-02-14 10:32:32
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    sensei pisze:
> [...]
    > rozwiazania firmowe (np. bravia sync sony), hdmi nie puszcza tez chyba
    > telegazety (?) w kazdym razie ten tuner philips jej nie potrafi puscic,

    idzie txt, może philips nie ma, tego nie wiem ale inne mają.

    pawell

  • 30. Data: 2009-02-14 10:34:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "sensei" <n...@n...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > niedopracowane - nie ma standaru sterowania TV jak euro i trzeba stosowac
    > rozwiazania firmowe (np. bravia sync sony), hdmi nie puszcza tez chyba

    Bo to się realizuje w tunerze, a nie w tv.