eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmera tak tak - "godzina za grosze" - wysokość naliczanych opłat › era tak tak - "godzina za grosze" - wysokość naliczanych opłat
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "Kri$P" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: era tak tak - "godzina za grosze" - wysokość naliczanych opłat
    Date: Thu, 13 Aug 2009 08:23:14 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 59
    Message-ID: <h60bgi$199$1@achot.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-171-10.adsl.inetia.pl
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1250144594 1321 87.205.171.10 (13 Aug 2009 06:23:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 13 Aug 2009 06:23:14 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:978314
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam, jeśli temat już był to przepraszam.
    Chcę uczulić abonentów prepaidów era tak tak, mających wykupioną promocyjną
    usługę "godzina za grosze". Usługa ta umożliwia połączenia wewnątrz sieci i
    na numery stacjonarne z taktowaniem 0,29PLN/godz. Zupełnie przypadkowo
    logując się do serwisu itaktak.pl zauważyłem błędnie naliczane opłaty za
    promocyjne połączenia w usłudze "godzina za grosze". Zamiast rzeczonej
    opłaty 29 groszy za (połączenia poniżej godziny) widniały najczęściej kwoty
    0,59 lub 0,88 PLN
    Oczywiście regularnie co miesiąc zgłaszam problem do BOA i oprócz zwrotu na
    konto błędnie naliczonych opłat otrzymuję taką oto odpowiedź:
    "
    Witam

    Dziękuję za nadesłaną korespondencję.



    W nawiązaniu do Pana korespondencji pragnę poinformować, że nienależnie
    pobrane opłaty na kwotę 2,36 pln zostały już zwrócone przeze mnie na Pana
    konto. Informuję również, iż aktualnie technicy pracują nad rozwiązaniem
    problemu zwielokrotnionych naliczeń za połączenia w ramach usługi. Niestety,
    do czasu rozwiązania, należy kontaktować się z nami w celu sprawdzania
    poprawności opłat.



    Mam nadzieję, że powyższe informacje będą dla Pana pomocne.

    Z pozdrowieniami



    J%^c6k K%ł#^2k$
    Konsultant ds. korespondencji.

    Internetowe Biuro Obsługi sieci ERA
    b...@e...pl

    http://www.era.pl

    "
    Moje pytania:
    1. ILE CZASU POTRZEBA NA POPRAWIENIE TAKIEGO BŁĘDU? (sytuacja trwa już 3
    miesiące, odkąd ja to zauważyłem, biling na stronie jest tylko za miesiąc i
    nie wiem jak było wcześniej)
    2. DLACZEGO ERA NIE POINFORMOWAŁA SWOICH ABONENTÓW/KLIENTÓW PREPAID O TYM,
    ŻE TAKIE ZDARZENIE MOŻE MIEĆ MIEJSCE?
    Gdyby nie czysty przypadek, że zajrzałem na stronę z bilingiem, to w życiu
    bym nie zauważył że operator mnie oszukuje. Skoro taką promocję uruchomił,
    to niech trzyma się zasad do cholery.

    PS. Żeby się nikt nie przyczepił to nazwisko konsultanta zniekształciłem.

    --
    **** Usuń co zbędne z adresu ****
    pologk[MaUpa]wp(kropka)pl
    =========================


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: