eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmera tak tak - "godzina za grosze" - wysokość naliczanych opłat › Re: era tak tak - "godzina za grosze" - wysokość naliczanych opłat
  • Data: 2009-08-14 12:42:37
    Temat: Re: era tak tak - "godzina za grosze" - wysokość naliczanych opłat
    Od: Mariusz <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kri$P pisze:

    > Witam, jeśli temat już był to przepraszam.
    > Chcę uczulić abonentów prepaidów era tak tak, mających wykupioną promocyjną
    > usługę "godzina za grosze". Usługa ta umożliwia połączenia wewnątrz sieci i
    > na numery stacjonarne z taktowaniem 0,29PLN/godz. Zupełnie przypadkowo

    Ostatnio kupilem starter TT i uruchomilem ww usluge. Zamiast 3 zl
    (oplata cykliczna + aktywacyjna) potracili mi 5 zl. Oczywiscie w
    billingu brak mozliwosci sprawdzenia dlaczego. E-mail do BOKu i
    odpowiedz, ze 2 zl pobrano za usluge "granie na czekanie" (czy jakos
    tak), oczywiscie nie informujac mnie ani slowem. Teraz wystarczy
    przemnozyc to przez n nieswiadomych osob i mamy niezly sposob na
    krecenie przyslowiowych lodow..

    --
    Mariusz