  • Data: 2010-02-08 11:30:00
    Temat: epilog
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Zdaje się, że problem rozwiazany. Może nie w 100% ale 99 na pewno. Otóż
    postanowiłem najpierw zastosować najprostrze modyfikacje, czyli idąc za
    radą EM wprowadziłem gasik na styki przekaznika według pomysłu u. No
    może z lekką modyfikacją wartości kondensatora (47n) i opornika (200 om)
    bo takie miałem pod ręką. Ku mojemu zdumieniu układ od razu zaczął się
    zachowywać bardziej stabilnie. Od dwóch dni testuję go in vivo i do
    resetu doszło tylko raz może na 100 załączeń wentylatora. Oczywiście jak
    dotąd nie było żadnego zawieszenia procesora. Kodu programu nie
    modyfikowałem, zobaczę jeszcze jak będzie sie ustrojstwo zachowywać w
    dłuższym czasie. Ewentualnie wprowadzę jawne wywoływanie watchdoga.
    Dziekuję wszystkim za cenne wskazówki.
    Pozdrawiam
    Tomek