  • Data: 2010-02-11 09:08:48
    Temat: Re: epilog
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Epilog? Rozwiązany?
    > 99% Pana zadowala?
    > Przekaźnik to złom, a budowanie dodatkowo gasika na nim to już trudno
    > zrozumieć.
    > SHARP S202 lub podobny i zapomnieć o temacie.
    > Obudzić się! Przekaźniki na śmieci. Mamy 2010 rok.
    > S.
    Dla mnie efekt końcowy jest zupełnie zadowalający. Po dłuższych testach
    niezawodność oceniam na nawet więcej iż 99%. Zaznaczam, że to
    konstrukcja amatorska. Co do przekazników półprzewodnikowych to przez
    moment chciałem je zastosować, ale w sklepie za rogiem takich akurat nie
    było. Moze by były lepsze a może odeszłyby do krainy bezpiecznych prądów
    po pierwszym załączeniu bo iskra na stykach wyglądała spektakularnie
    (przeświecało przez obudowe przekaznika).Myslę, że to było zwiazane z
    obecnośćią kondensatora zmniejszajacego obroty wentylatora, chyba
    dochodziło do powielenia napięcia w trakcie zwierania styków.