  • 141. Data: 2022-07-30 07:44:11
    Temat: Re: elektryfikacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.07.2022 o 07:16, Cavallino pisze:

    > Tyle w teorii - w praktyce i tak mało kto jeździ często ponad 400 km po
    > Polsce, więc problem w ogóle nie istnieje.

    Co co roku widać na bramkach i stacjach benzynowych na A2. Co tam postój
    na 40 minut żeby sięnaładować (oczywiście po tym jak przez 400 minut
    najładuje się 10 poprzednich). Można się odlać i wciągnąć hotdoga.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 142. Data: 2022-07-30 07:48:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ile czasu mija od wjazdu autem na parking P&R do czasu Twojego wejścia do wagonu
    metra/tramwaju?
    Tak konkretnie w minutach.

    -----

  • 143. Data: 2022-07-30 09:48:55
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-07-29 o 07:48, cyklista pisze:
> [...]
    sd-s10-cargo-lina-fioletowy?utm_source=google&utm_me
    dium=free_clicks&gclid=Cj0KCQjw54iXBhCXARIsADWpsG8Qe
    0EeSRQmyqnNxjMQmSmMxy_bRT9iGCX4dmHAGxFcTOgSbJAFtWgaA
    togEALw_wcB

    > Akurat taki przykład to zniechęcanie do rowerów, 25 tysi?

    Na alufelgi do beemwy ludzie wydają więcej.

  • 144. Data: 2022-07-31 12:11:12
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 29.07.2022 o 20:26, Shrek pisze:

    Miałem nie komentować twoich durnot, ale mam misję.

    > Więc zapewne dizle spełniające Euro6 albo zwykłe zagazowane euro5
    > spełnią twoje wymagania dotyczące zapachów (co2 nie jest trujący i
    > zasadniczo nie ma znaczenia czy go wypuszczasz z rury czy komina).

    To chyba jasne.

    > Ale
    > pogadaj z kumplami - oni twierdzą, że samochody należy ogólnie wywalać z
    > życia. Zwłaszcza z miast, bo tam zajmują przestrzeń i korki robią.

    No jest ze dwu takich na tej grupie.

    > Nowe spalinki nie są już ani głośne ani specjalnie trujące -
    > przynajmniej hałas i PM10 nie wyfobywają się już głównie z rury.

    I?

    > Chuja się na wieś nadają. Na wsi samochod jest potrzebny po to, żeby
    > dojechać do miasta, więc jest on do miasta. Jak dojeżdza do miasta i tam
    > robi korki, to w dupie mamy czy on nasz miastowym czy ze wsi przyjechał.
    > Jak jest w mieście to korki robi w mieście.

    Że jak? Ty mieszkałeś kiedyś na wsi? Tu się jeździ do sąsiednich wsi na
    zakupy choćby do apteki czy jakieś materiały budowlane. Albo na wczasy
    nad morzem do ... nadmorskiej wsi.

    > I dlatego elektyk nadaje się na drugie auto w rodzinie. Tylko to oznacza
    > że wcale nie jest ekologiczny, bo ja mam jedno auto spalinowe i jest to
    > ekologiczniejsze niż jak będę miał jedno spalinowe i żona drugie
    > elektryczne:P

    Pier...sz jak potłuczony. W rodzinie zawsze jest wiele samochodów.
    Elektryk zawsze będzie pierszym autem, dlatego, że większość aktywności
    koncentruje się wokół domu i nawet takie Twizy jest wystarczające. Co
    najwyżej nie wystarczy mieć Twizy by przejechać Polskę. Do tego nadają
    się elektryki uniwersalne. Ile tam będziesz miał tych elketryków nie ma
    znaczenia, ale na pewno nie będziesz musiał mieć spalinowego. Przyssałeś
    się do miasta i swojej spalinówki i tyle.

  • 145. Data: 2022-07-31 12:13:34
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 29.07.2022 o 20:38, Kubuś Puchatek pisze:
    > W dniu 29.07.2022 o 20:26, Shrek pisze:
    > Seksista ;)

    > Może to żona ma auto a ty mógłbyś mieć elektryka?

    On w mieście mieszka. Elektryki w mieście są problemowe jak się w bloku
    mieszka bo trzeba je gdzieś indziej ładować.

  • 146. Data: 2022-07-31 12:22:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.07.2022 o 12:13, ii pisze:

    > On w mieście mieszka. Elektryki w mieście są problemowe jak się w bloku
    > mieszka bo trzeba je gdzieś indziej ładować.

    Nie no. Nie ma żadnego problemu - przecież mamy doskonałą infrastrukturę
    dla elektryków:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 147. Data: 2022-07-31 12:24:24
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 29.07.2022 o 21:17, J.F pisze:

    > Niby tak, ale on jest na wieś.
    > W miescie jest KM, ze wsi trzeba dojechac :-)
    >
    > No chyba, ze miasto ma Park&Ride czyli parking przesiadkowy na KM.
    >
    > Gdzie tam ostatnia stacja metra w Warszawie?
    > Bo we Wrocku, to nie chcialbym sie pchac tramwajem czy autobusem z
    > peryferii ... choc kto wie - zrobi sie troche korka, tramwaj bedzie
    > szybszy :-)

    I po co nie-mieszkaniec Wrocławia miałby się pchać do jego centrum?

    > Postep idzie. Jak bedzie mial 400km zasiegu i 300km ladowania bedzie
    > wymagalo powiedzmy 40 minut, to od biedy da sie uzywac w trasie.
    > A jak zejdzie do 18 minut, to Cavalino moze miec racje - auto czeka na
    > klienta.
    >
    > O ile oczywiscie beda jeszcze szybkie ładowarki i bez kolejki :-)

    W mieście! Na wsi nie ma problemu ładowania.

    > weglowe, a nie elektryczne :-)

    W mieście! Na wsi nie ma problemu paneli PV.

    > No i ciagle mi sie wydaje, ze PHEV jest rozwiazaniem - po miescie
    > bez smrodu i halasu, a trasy sie nie boi ..

    A na wsi? :-)

    > Zasieg na pradzie moglby byc 100km, 50 czy nawet 30 .. silnik
    > spalinowy moglby byc sredni, bo przyspieszanie wspomagane z baterii.
    >
    > Zreszta - skonczy sie ropa, to sie beda dzieci martwic czym jezdzic -
    > rowerem czy konno :-)

    Piechtochody i telekomunikacja nie wystarczą? :-)

  • 148. Data: 2022-07-31 12:35:09
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 31.07.2022 o 12:22, Shrek pisze:

    > Nie no. Nie ma żadnego problemu - przecież mamy doskonałą infrastrukturę
    > dla elektryków:P

    Nie no. Elektryki są złe bo Shrek mieszka w bloku i nie ma gdzie ładować.

  • 149. Data: 2022-07-31 12:39:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.07.2022 o 12:35, ii pisze:

    > Nie no. Elektryki są złe bo Shrek mieszka w bloku i nie ma gdzie ładować.

    Nie no. Są zajebiste. Poza tym że nie ma ich gdzie ładować:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 150. Data: 2022-07-31 13:01:28
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 31.07.2022 o 12:39, Shrek pisze:

    > Nie no. Są zajebiste. Poza tym że nie ma ich gdzie ładować:P

    Nie no. Shrek mieszka w bloku i nie ma gdzie ładować więc są złe, nie
    nadają się na wieś i w ogóle, drugi samochód co najwyżej, nie ma
    uniwersalnych, tylko to co Shrek widzi.