  • 61. Data: 2019-11-24 11:13:41
    Temat: Re: elektronika
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2019-11-24 o 09:07, s...@g...com pisze:
> [...]
    polibuda, i raz była taka jedna, że na mierniku trudno się było skupić ;)

    Kto na laborce z fizyki nie sprawdził organoleptycznie, czy rzeczywiście
    alkohol jest skażony acetonem i ma paskudny smak nie był prawdziwym
    studentem.

    > Kłamiesz! Dziewczyny dzielą się na ładne, brzydkie i te z politechniki.

    Chyba najbrzydsze były na elektronice. Dlatego pewna Bułgarka miała tam
    takie powodzenie.

  • 62. Data: 2019-11-24 11:54:10
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 24.11.2019 o 11:13, Andrzej pisze:

    > Kto na laborce z fizyki nie sprawdził organoleptycznie, czy rzeczywiście
    > alkohol jest skażony acetonem i ma paskudny smak nie był prawdziwym
    > studentem.

    Po tym, jak kolega przyniósł skażony benzenem, zawsze sprawdzaliśmy ;-)

    > Chyba najbrzydsze były na elektronice.

    Na chemii nie było źle :-)

    P.P.

  • 63. Data: 2019-11-24 13:43:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 24 Nov 2019 11:13:41 +0100, Andrzej napisał(a):

    > Chyba najbrzydsze były na elektronice. Dlatego pewna Bułgarka miała tam
    > takie powodzenie.

    Ja tam mialem dwie ladne. Co stanowilo wiekszosc stanu :-)

    J.

  • 64. Data: 2019-11-24 15:13:09
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2019-11-24 o 13:43, J.F. pisze:

    > Ja tam mialem dwie ladne. Co stanowilo wiekszosc stanu :-)
    >
    > J.

    Może siedziałeś wciąż na wydziale (np w Amplitronie") i nie wychodziłeś
    na miasto? Pewien badacz natury jadąc w głusz zabierał ze sobą jako
    kucharkę najbrzydszą kobietę jaką mógł znaleźć. Kiedy po pewnym czasie
    wydawała mu się całkiem do rzeczy - był to sygnał, że należy wracać.

  • 65. Data: 2019-11-24 15:32:14
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 24.11.2019 o 09:07, s...@g...com pisze:
    > Kłamiesz! Dziewczyny dzielą się na ładne, brzydkie i te z
    > politechniki

    U mnie, na Chemii, było na czym oko zawiesić. Może żadna nie była klasy
    /miss Universum/, ale *plusów dodatnich* miały sporo, zresztą... młody
    byłem! Dziś bym rwał jak ta glebogryzarka!
    A maszkaronów jakoś nie pomnę, acz nie wiem, czy po prostu ich nie było
    wcale, czy jedynie /nie dostrzegałem/...

    --
    Matematyka to księżniczka: jest taka... piękna!
    Fizyka to prawdziwa potęga.

  • 66. Data: 2019-11-24 15:37:26
    Temat: Re: elektroni(cz)ka
    Od: jaNus <p...@b...pl>

    W dniu 24.11.2019 o 15:13, Andrzej pisze:
    > Pewien badacz natury jadąc w głusz zabierał ze sobą jako kucharkę
    > najbrzydszą kobietę jaką mógł znaleźć. Kiedy po pewnym czasie wydawała
    > mu się całkiem do rzeczy - był to sygnał, że należy wracać.

    To je dobre!
    Ja to wprawdzie znałem w wersji:
    /pijemy w knajpie z maszkaronem naprzeciw, aż nabierzemy ochotę/
    /owego stwora przelecieć. To znak, że czas do domu/

    Andrzejowa wersja ma jednak więcej /smaczków/

  • 67. Data: 2019-11-24 23:38:02
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-11-24, Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom> wrote:

    > Po tym, jak kolega przyniósł skażony benzenem, zawsze sprawdzaliśmy ;-)

    A gdzie to takie barbarzyństwo się zdarzało? My mielismy chyba wylącznie
    skażany KOH :)

    > Na chemii nie było źle :-)

    Tez tak uważam, ale i proporcje płci są zwykle na chemii dużo normalniejsze.

    --
    Marcin

  • 68. Data: 2019-11-25 20:30:27
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    > A gdzie to takie barbarzyństwo się zdarzało? My mielismy chyba wylącznie
    > skażany KOH :)

    Był bezwodny :-(
    KOH na "wzmocnienie"?

    P.P.

  • 69. Data: 2019-11-27 13:29:55
    Temat: Re: elektronika - Chinka
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2019-11-17 o 01:48, PiteR pisze:
    > ze mną pracuje, Chinka, rączęta jak łapy labradora. Jak słodko niesie
    > zasilacz ;)

    Zamówiłem coś z Chin. Doszło, ale ponieważ zostało wysłane dwa tygodnie
    po zamówieniu to dałem tylko 3 gwiazdki i komentarz negatywny.
    Następnego dnia dostałem e-maila w którym Chinka bardzo mnie prosi o
    zmianę komentarza bo inaczej straci pracę. Zmieniłem i dałem 5 gwiazdek.
    Mam nadzieję, że dalej pracuje.
    A myślałem, że te paczki pakują u nich roboty ;-|

  • 70. Data: 2019-11-27 23:49:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Dąbrowski pisze tak:

    > Zamówiłem coś z Chin. Doszło, ale ponieważ zostało wysłane dwa
    > tygodnie po zamówieniu

    Może wiecie jak wędruje paczka z Ali do Polski i który kurier ja
    dostarcza i ile czasu leży i czeka zanim odeślą do Chin bo nikt nie
    odbiera.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.