  • 1. Data: 2013-06-28 07:02:21
    Temat: eCID - problem
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    witam,
    mam aplikację enhanced caller id, podłączam słuchawkę BT z A2DP. Moje
    założenia są takie:
    - czytanie przez słuchawkę BT maili i smsów (na życzenie) - to działa mi
    ok, ale nie współpracuje z następnym punktem:
    - czytanie przez słuchawkę BT danych dzwoniącego - skubaniec nie chce
    przeczytać tego przez słuchawkę mimo że jest tak ustawione i czyta tylko
    w telefonie i bardzo cicho. Dopiero po włączeniu powiadomienia
    dwutorowego (w opcjach ogólnych) telefon głośno odczytuje rozmówcę
    (słuchawka nadal nie), co w pewnym stopniu mnie satysfakcjonuje -
    najważniejsze żebym wiedział kto dzwoni, choć wolałbym to usłyszeć w
    słuchawce. Poza tym wtedy dwutorowo odczytywane są maile - a tego nie
    chcę :/

    Jeśli to istotne to telefon to Xperia Z, 4.1.2

    Lukasz

  • 2. Data: 2013-06-28 12:44:26
    Temat: Re: eCID - problem
    Od: i...@p...pl

    W dniu piątek, 28 czerwca 2013 07:02:21 UTC+2 użytkownik ddddddd napisał:
> [...]
    >
    > chcę :/
    > Jeśli to istotne to telefon to Xperia Z, 4.1.2

    a słuchawka?

    Ircys

  • 3. Data: 2013-06-30 15:32:20
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-06-28 12:44, i...@p...pl pisze:

    > a słuchawka?

    Plantronic M50 (ta z multiparowaniem), innej niestety nie mam żeby
    przetestować

    Lukasz