  • 11. Data: 2012-04-16 21:46:40
    Temat: Re: e46 - pompa wspomagania
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-04-16 20:19, radxcell wrote:
> [...]
    owe-usterki-bmw-e46/

    > Od 6 lat jeżdżę E46. Mnie się nie sprawdza żadna z ww usterek.

    Mi również, ale czy to cokolwiek oznacza ? Spieprzyć użytkowaniem lub
    serwisowaniem da się wszystko...

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 12. Data: 2012-04-16 23:14:39
    Od: "Piotrek" <b...@g...pl>

    > Od 6 lat jeżdżę E46. Mnie się nie sprawdza żadna z ww usterek.

    Egzemplarz za kilkanaście tysięcy EURO?

  • 13. Data: 2012-04-17 20:59:40
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Piotrek* wrote in <news:jmi23u$h73$1@inews.gazeta.pl>:
    >>> http://www.bmw-e46.net.pl/index.php/eksploatacja/typ
    owe-usterki-bmw-e46/
    > Egzemplarz za kilkanaście tysięcy EURO?

    W sensie?

    pozdr, rdx

  • 14. Data: 2012-04-17 22:15:00
    Od: "Piotrek" <b...@g...pl>

    > W sensie?

    w sensie kupiony np. za 14 000 EURO ze Szwajcarii, długo szukany podczas gdy
    inne po 4 000 EURO były "takie same"...

  • 15. Data: 2012-04-17 22:33:47
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Piotrek* wrote in <news:jmkj04$pcp$1@inews.gazeta.pl>:
    > w sensie kupiony np. za 14 000 EURO ze Szwajcarii, długo szukany podczas gdy
    > inne po 4 000 EURO były "takie same"...

    chyba tak. kupiony od salonu w Polsce, za cenę prawie dwukrotnie wyższą niż
    najtańszy taki sam model od cwaniaka z Sochaczewa "tak, tu mam kolegę, u niego w
    warsztacie możemy auto sprawdzić".

    pozdr, rdx

  • 16. Data: 2012-04-19 14:20:56
    Od: "Piotrek" <b...@g...pl>

> [...]
    > najtańszy taki sam model od cwaniaka z Sochaczewa "tak, tu mam kolegę, u niego

    a w jakich latach kupiłeś? Z roku na rok coraz gorzej o ładne BMW...

  • 17. Data: 2012-04-20 11:09:37
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    Czesc

    W sprawie pompy... Gdyby komus padla w 330xi pompa LUK'a (LF-30), w
    ktorych nie pekaja podobno oski (u mnie pekla) i nie mieli lopatek (u
    mnie zmielilo) to wyjatkowo dobrym zamiennikiem okazala sie pompa LUK'a
    z Audi A4 ;) - wystarczylo wyciagnac rurke/kolanko, obrocic o 30 stopni
    mniej wiecej, zalozyc nowy oring i wsadzic :)
    Coz, poki co dziala, nie cieknie, nie halasuje...
    Koszt znikomy.

    --
    jarek

  • 18. Data: 2012-04-20 22:24:28
    Od: "radxcell" <s...@o...pl>

    *Piotrek* wrote in <news:jmovv8$na0$1@inews.gazeta.pl>:
    > a w jakich latach kupiłeś? Z roku na rok coraz gorzej o ładne BMW...

    2006. slyszalem o tym, bo juz pare osob szukalo takiego auta jak moje i wszyscy
    się po jakimś czasie poddali.

    pozdr, rdx

    --
    |_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://tinyurl.com/radxcell