  • 1. Data: 2012-04-15 12:27:44
    Temat: Historyczne ceny samochodów
    Od: Mariano Italiano <m...@g...pl>

    Może ktoś mnie nakieruje - poszukuję historycznych cen nowych samochodów
    w Polsce.
    Głównie lata 2006 - 2008. Gdyby w poszczególnych markach i modelach były
    jeszcze wersje wyposażenia, to byłoby świetnie.

    Ma ktoś może namiary na coś takiego?

    Z góry dziekuję za pomoc.
    --
    Mariano

  • 2. Data: 2012-04-15 13:24:20
    Temat: Re: Historyczne ceny samochodów
    Od: Tomek Mentzel <t...@o...pl>

    W dniu 2012-04-15 12:27, Mariano Italiano pisze:
> [...]
    > Głównie lata 2006 - 2008. Gdyby w poszczególnych markach i modelach były
    > jeszcze wersje wyposażenia, to byłoby świetnie.

    1992 - FSO Polonez Caro 1,5 GLE - 79 000 000 zł:)
    FUCK ture mam do dziś:)

  • 3. Data: 2012-04-16 14:04:35
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Mariano Italiano" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jme7r2$olu$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Głównie lata 2006 - 2008. Gdyby w poszczególnych markach i modelach były
    > jeszcze wersje wyposażenia, to byłoby świetnie.

    Niestety nie ten okres, ale za to ciekawe:
    http://www.youtube.com/watch?v=4e-YYEYWME0

    --
    Yogi(n)