  • Data: 2014-02-25 18:27:52
    Temat: e-mail do PLAY ?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś zna adres e-mail do BOK-u (czy jakikolwiek inny np. prezesa) w Play?

    Nie jestem klientem ale otrzymuję faktury i inne badziewie dot. jakiegoś
    użytkownika Play z avizo@ coś tam... play.pl. Próba odesłania na ten adres
    informacji o błędzie kończy się niepowodzeniem.
    Łamiąc zasady zajrzałem do cudzego listu w celu znalezienia kontaktu z
    klientem, jest tylko adres zaieszkania - mogę wysłać list tradycyjny.
    Nie mogę zgłosić reklamacji bo nie mogę się zalogować - nie jestem klientem.
    Na stronach Play nie potrafię znaleźć adresu e-mail do ich biura (pomijając
    fakt, że moje przeglądarki na starym sprzęcie dławią się na ich zapaskudzonych
    skryptami stronach...). Ich "forum" przejrzałem pobieżnie, nie znalazłem.
    Formularz kontaktowy jest dla zainteresowanych ofertą. Nie jestem. Poza tym
    widząc ich bałagan nie mam najmniejszego zamiaru jakichkolwiek danych podawać.

    Arek