  • 1. Data: 2010-09-09 09:24:04
    Temat: dzwoni numer prywatny - co to?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Plus, mam zablokowane dzwonienie z numerow, ktore sie nie identyfikuja.
    I to dziala poprawnie, dzwoniacy dostaje informacje ze ma wlaczyc
    identyfikacje by sie dodzwonic. Ale wczoraj dzwoni do mnie numer, ktory
    wyswietla sie "Nr prywatny", nie da sie na niego oddzwonic, nie ma
    szczegolow. Co to takiego? Dlaczego to przeszlo przez filtr? Akurat
    nie moglem odebrac gdy dzwonil.

    a.