  • 11. Data: 2012-04-15 05:38:41
    Temat: Re: dziwny problem z modemem Aero2
    Od: Jan <k...@g...com>

    On 12 Kwi, 00:27, "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:
    > "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message

    > zdaje sobie sprawe, protestuje tylko przeciwko porownywaniu 'tira' z 'rowerem'
    > ;)

    Zachęciliście mnie chyba do nabycia karty SIM do aero, wprawdzie będę
    chyba jakieś PDF-y wypełniał, ale pokonam lenistwo. Ale, ale
    wyczytałem, że:

    "21.12.2014r. - Data Wygaśnięcia Bezpłatnego Dostępu do Internetu -
    dzień w którym upływa 36-miesięczny okres Bezpłatnego Dostępu do
    Internetu dla 900MHz."
    Więc, co będzie po tej dacie...? Jakieś Aero3...? :) W technologii LTE
    z prędkością kosmiczną....?
    Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2012-04-15 17:04:41
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jan" napisał w wiadomości grup
    8g2000vbu.googlegroups.com...
    > Zachęciliście mnie chyba do nabycia karty SIM do aero, wprawdzie będę
    > chyba jakieś PDF-y wypełniał, ale pokonam lenistwo. Ale, ale
    > wyczytałem, że:

    http://jdtech.pl/2012/03/aero2-1000-dni-do-konca-dar
    mowego-internetu.html

    "Gwoli ścisłości oczywiście trzeba tutaj przypomnieć, że mowa tutaj o darmowym
    internecie dostępnym w ramach sieci dostępowej Aero2 w technologii UMTS na
    częstotliwości 900 MHz. Prędzej czy później zostanie także uruchomiona
    równolegle taka sama usługa w ramach sieci LTE 2,6 GHz, w ramach której
    bezpłatny internet będzie świadczony przez kolejne 3 lata od momentu, gdy zasięg
    tej ciągle w zasadzie nieistniejącej sieci, obejmie 50% ludności Polski. Stać
    się to musi nie później, niż do końca 2014 roku. Oznacza to, że w optymalnej
    sytuacji bezpłatnym dostępem do Internetu będziemy cieszyć się nawet do końca
    2017 roku."

  • 13. Data: 2012-04-17 14:57:53
    Od: Jan <k...@g...com>

    On 15 Kwi, 17:04, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
> [...]
    > sytuacji bezpłatnym dostępem do Internetu będziemy cieszyć się nawet do końca

    No to super, dzięki za informacje. Jeśli ten szybszy Internet będzie
    działał na tych dotychczasowych kartach SIM to będzie milusio i nie
    trzeba będzie się trudzić ponownie z wypełnianiem, kserowaniem,
    wysyłaniem itd. Ja nie mam drukarki, będę musiał jej poszukać gdzieś w
    pobliżu.
    Btw. zanim wkleiłeś info, też pomyślałem że LTE mogą dać do używania
    wkrótce-niebawem, gdyż wyczytałem na ich stronie:

    http://www.aero2.pl/oaero2.html

    Pozdrawiam.

  • 14. Data: 2012-04-17 14:58:37
    Od: Jan <k...@g...com>

  • 15. Data: 2012-04-18 15:28:29
    Od: Jan <k...@g...com>

    On 17 Kwi, 14:58, Jan <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > Btw. zanim wkleiłeś info, też pomyślałem że LTE mogą dać do używania
    > wkrótce-niebawem, gdyż wyczytałem na ich stronie:

    No i dzięki WAM, karta SIM zamówiona. Zapłaciłem, wydrukowałem,
    podpisałem, skserowałem, jutro wysyłałam do nich - do Warszawy. Za
    jakiś miesiąc ją dostanę więc powinna być - zgodnie z tym co
    napisaliście - prędkość 512 kb....
    Ps. chodzi mi po głowie zamówić na pozostałych dorosłych domowników
    takie karty SIM, ale musiałbym zainwestować w dodatkowe modemy to raz,
    a dwa soft od Microsoftu (Win XP SP3) nie obsłuży mi chyba tego....?
    Ps2. Za kilka miesięcy/kilka lat standard LTE powinien być powszechnie
    obowiązujący więc może wtedy jakość korzystania się poprawi....?
    Pozdrawiam.

  • 16. Data: 2012-05-02 21:14:18
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Jan" <k...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > Ps. chodzi mi po głowie zamówić na pozostałych dorosłych domowników
    > takie karty SIM, ale musiałbym zainwestować w dodatkowe modemy to raz,
    > a dwa soft od Microsoftu (Win XP SP3) nie obsłuży mi chyba tego....?

    dlaczego tak sadzisz?