  • 1. Data: 2012-04-07 18:00:55
    Temat: windows 8
    Od: henryk1962 <t...@p...onet.pl>

    w nowum systemie operacyjnym nie widac napedu dvd-blue-ray.
    raz skorzystalem z podpowiedzi zeby skasowac dwea wpisy w rejestrze to
    system szlak trafil.
    musialem go instalowac od samego poczatku.
    morze ktos zna rozwiazanie.

  • 2. Data: 2012-04-07 18:14:35
    Temat: Re: windows 8
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 07.04.2012 18:00, henryk1962 pisze:
    > w nowum systemie operacyjnym nie widac napedu dvd-blue-ray.

    http://www.ntg.prv.pl/

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    PS. Użyj słownika ortograficznego w czytniku grup dyskusyj-
    nych.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 3. Data: 2012-04-07 19:35:44
    Temat: Re: [OT] windows 8
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Radosław Sokół" napisał:

    > PS. Użyj słownika ortograficznego w czytniku grup dyskusyjnych.

    Obawiam się, że w słowniku ortograficznym określenia Blu-ray nie będzie, za
    to wężyki podkreślające ów polskawy bełkot tylko skonfundują wątkopodawcę do
    szczętu. W dobie wszechobecnych SMS-ów - jakieś polskie ogonki? Toż to takie
    zaściankowe...

    JoteR

  • 4. Data: 2012-04-08 08:58:42
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > szczętu. W dobie wszechobecnych SMS-ów - jakieś polskie ogonki? Toż to takie

    NIe chodziło o blu ray- ale o inne słowo. Chociaz być "morze" się myle.

  • 5. Data: 2012-04-08 10:15:01
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "BETON" napisał:

    > NIe chodziło o blu ray- ale o inne słowo.

    Sarkazmu nie poniał?

    > Chociaz być "morze" się myle.

    Do "morza" nie dotarłem, bo wcześniej "szlak" mnie trafił.

    JoteR

  • 6. Data: 2012-04-08 22:45:31
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > system szlak trafil.

    wlasnie, swiete slowa...

  • 7. Data: 2012-04-10 16:20:30
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 8 Apr 2012 08:58:42 +0200, "BETON" <b...@m...pl> wrote:

    >NIe chodziło o blu ray- ale o inne słowo. Chociaz być "morze" się myle.

    Akurat morza polski słownik ortograficzny z oczywistych przyczyn nie
    wyłapie.