  • 21. Data: 2009-05-30 13:53:31
    Temat: Re: dziwne gniazdka
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    Saturday, May 30, 2009, 7:56:48 AM, you wrote:

    > No wiesz, jak zawiedzie uziemienie, tzn PE - to lepiej miec na
    > wszystkich komputerach te same 110V niz 190 gdyby mialy byc w roznych
    > fazach ..

    Nie przyjmuję do wiadomości braku PE w instalacji zasilającej
    komputery.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 22. Data: 2009-05-30 13:54:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Grzegorz,

    Saturday, May 30, 2009, 8:40:50 AM, you wrote:

    > To zależy jaki to był koncentryk 50om czy 92om ?
    > Choć oczywiście nie w samym koncentryku był problem.

    Spokojnie - mowa o ethernecie a nie o arnecie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 23. Data: 2009-05-30 13:55:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomasz,

    Saturday, May 30, 2009, 12:01:16 PM, you wrote:

    > Ale mieszasz, kolego.
    > Sieć nie chodzi, gdy brak połączenia *fizycznego*, a ono nie zależy od
    > fazy w ogóle. Nawet jak wyłączysz dany komputer z gniazdka 220V, to
    > reszta sieci działa dalej.
    > Natomiast problemy z fazami powodują, że karta sieciowa czasami
    > przestaje słyszeć sygnał. Ale to jedynie wyrzuca z sieci tą kartę, która
    > ogłuchła, natomiast reszta sieci pracuje prawidłowo.

    Przestań palić to zioło, pociągnij poprawnie PE, skończą się problemy
    z fazami.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 24. Data: 2009-05-30 13:56:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello,

    [...]

    > Spokojnie - mowa o ethernecie a nie o arnecie.

    "arcnecie" oczywiście.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 25. Data: 2009-05-30 17:51:38
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    On sob, 30 maj 2009 15:53:31 in article news:<26435949.20090530155331@pik-net.pl>
    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nie przyjmuję do wiadomości braku PE w instalacji zasilającej
    > komputery.

    PE było, ale zero się upaliło, a komputery jakoś lubią dymić gdy dostaną coś
    więcej niż 230V :(

  • 26. Data: 2009-05-31 09:23:48
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@T...MUCH.SPAM.com>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > Przestań palić to zioło, pociągnij poprawnie PE, skończą się problemy
    > z fazami.

    Ty przestań palić zioło. Jakie PE? Mówię o sieciach komputerowych,
    których się nie używa już od 10 lat. A były takie akcje, że jak komputer
    był wpięty do innej fazy niż pozostałe, to jego karta sieciowa nie
    działała, chociaż reszta sieci chodziła prawidłowo.

  • 27. Data: 2009-05-31 09:31:23
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomasz,

    Sunday, May 31, 2009, 11:23:48 AM, you wrote:

> [...]
    > był wpięty do innej fazy niż pozostałe, to jego karta sieciowa nie
    > działała, chociaż reszta sieci chodziła prawidłowo.

    Po raz kolejny: problemem był brak poprawnego PE a nie mityczna faza.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2009-05-31 10:08:30
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> wrote in message
    [...]
    > miejsca instalacji może to być obwód podtrzymywany przez centralne UPSy
    > (instalowane zwykle w szafach rackowych, mocy wielu kW)

    W szafach rackowych to wtsawia sie upsy <5kW. Kilunasto i klikudziesiacio
    kW UPS to juz konstrukcje wolnostojace...

    Qwinto

  • 29. Data: 2009-05-31 10:13:58
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "Desoft" <d...@i...pl> wrote in message

    > Nie zawsze. Mam tak w firmie. Po zaniku zasilania ciezko podniesc
    > zabezpieczenia. Przeba wylaczac czesc sprzetu, i sukcesywnie podlaczac.

    True, tez tak kiedys mialem. A wielki klimatyzator mial 2x wieksze
    zabezpieczenie i mimo wszystko trzeba bylo go pilnowac w razie awarii
    zasailania.
    Teraz mam najpierw UPS'y, a potem agregat pradotwórczy, wiec nie wiem co
    to brak zasilania :)

    Qwinto

  • 30. Data: 2009-05-31 13:01:25
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 31 May 2009 11:31:23 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:
    >Hello Tomasz,
    >
    >Po raz kolejny: problemem był brak poprawnego PE a nie mityczna faza.

    Problemem bylo jeszcze cos innego niz brak PE czy rozne fazy.

    J.