    From: "P_ablo" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: dzisiaj popchalem sasiadke...
    Date: Fri, 5 Feb 2010 17:10:27 +0100

    ...a miala opony caloroczne.
    Nikt z zimowkami (w tym ja i zona moja - zofija..) nie mial problemow z
    wyjechaniem z podjazdu a Ona na calorocznych miala...

    To jest kolejny dowod :), ze jednak zimowe opony sprawdzaja sie i
    przynajmniej na sniegu sa skuteczne.

    Zaczynam sie tylko zastanawiac, dlaczego te aktualne caloroczne nie sprawuje
    sie tak jak te kiedys...
    Czyzby jakis spisak aby zniechecic nas (kierowcow) do stosowania tego
    niepozadanego dla producentow opon i gumiarzy wynalazku?!

    --
    Picasso