  • 21. Data: 2002-06-16 19:02:20
    Temat: Re: dzierżawki od TP S.A.
    Od: "Mr.FX" <m...@c...pl>

    >> Czyli ktore?
    >Podobnież Wrocław

    Wrocław S.A., Wrocław sp. z o.o.
    czy może "Podobnież Wrocław" sp. z o.o. ?

    PPNMSP ;>

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 22. Data: 2002-06-16 19:54:37
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "Darek" <d...@g...sm.pl> napisał w wiadomości

    > To trzeba bylo zglosic sie do nas:-))) przez caly czas zestawiamy
    dzierzawki
    > tylko wydluzyl sie czas realizacji do 40 dni.

    W koncu jest adekwatnie do nazwy: Sado-Maso :)
    P/

  • 23. Data: 2002-06-17 11:35:08
    Od: "Soja" <s...@o...pl>

    Witam i sorka ze mnie ponioslo, ale w samej tespsie to bywam tez osobiscie i
    zawsze z tym samym efektem :(

  • 24. Data: 2002-06-21 11:01:19
    Od: "Tomasz Plebański" <t...@c...pl>

    owszem, oferuje.
    Ale przynajmniej w wawie nie robi swojej sieci radiowej dostepowej, bierze
    od innych połączenia do swojej sieci i dalej na swiat